Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tippen Heute!
-
svar på bandana: jag håller på med denna jävla rövskolan.. fy fan.. och i ett annat jalla land med.. jag e så förbannad
-
Svar till:
He he , fan var är du zoolander?
Steffo har blivit så tradigt att man knapt pallar kolla här nu för tiden.Fan vill köpa detta hus men frun vägrar..
http://www.hemnet.se/a.asp?id=2867608&q=1&s=2Hade varit gött ha ta ekan till habo pung 🙂
[/ QUOTE ]
SLiiiiich…. fasst ligger det vid havet så e d gött ju du kan ju alltid riva skiten o bygga ett nytt
här e nått som passar er bättre tänk när kotten ska få syskon
-
shit inte helt fel, men va fan det ligger ju halvägs till norland, men det är ju klart det är ju nära Dalen 2 🙂
-
indirekt betyder precis som du skrev själv, att du skrev att det va amatörmässigt till en annan. så bara för att en s k amatör tar bilder är det inte okej att vinkla kameran lite? att jag inte skrev något om hans inlägg var för att det var ironi, vi vet att du e duktig på foto. men att påpeka att någon (inte bara kaiser, har hänt innan också) är amatörmässig för att dom inte ändrat horisonten är väl onödigt. sen är väl detta varken frågan om något påhopp eller om någon är perfekt eller dålig eller har rätt. de e ju bara för att dravvla lite
-
Flabben puh dej nu dick Digger. du har ingen aaaaaaaahning.
-
Ser väl förjävligt ut när horisonten är inte är horisontell (
), det är väl bara att konstatera. Men jag hoppas det inte hindrar någon från att lägga upp bilder, det går ju att leva med, men går också att rätta till ganska så enkelt.
-
Vafan hade jag fexat bilden med ludde bilen o draken så horisonten blivit rak hade där ju fan inte blivit nån bild kvar. Dessutom blåste d så mycke att jag inte kunde stå rakt upp när jag fotade!!!
Logga in för att svara.