Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tippen idag!!!!

• hugeo

Medlem
    19 november, 2002 vid 14:10

halla galning, hur er det dar hemma, kommer ni over eller?

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2002 vid 14:27

Kanondag ni har valt, det är ju bara 5 grader kallare idag än vad det har varit den senaste tiden.
    Brrrr crazy.gif

• kitelife

Medlem
    19 november, 2002 vid 16:53

första riktiga vinterdagen med minusgrader… och då väljer ni att åka och kite:a crazy.gif

bidde det nåe åkt?

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2002 vid 18:30

fråga till kitelife

kör inte du med skaldräkt med ”inbyggda” torrsockar? vad har du för skor utanpå?, har precis limmat på helfötter på min, nu får jag inte på mina orginal surfpjucks längre… köpa nya dojjor eller?, de e ju nästan i precis nyköpta! frown.gif

/Johan

• huber

Medlem
    19 november, 2002 vid 20:41

Jodå det blev åkt. Vi valde FBU bukten (Höllviken precis innan kanalen) Lite tveksam vind, men fick kört en timme. Frös lite om fingrarna men annars var det inga problem.

• huber

Medlem
    19 november, 2002 vid 20:44

Tyvärr Hugo så kommer jag nog inte förren i Jan el Feb, vindarna ser tveksamma ut i Dec och det är ju inte gratis att åka dit. Jag och Kalle drar till Egypten 10/12 1v hittate flyg för 1300:- boende också billigt 1300:- för en vecka med frukost och middag. Hoppas allt är gött med er och vi hörs

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2002 vid 21:48

Tveksamma vindar!?? Blaser ju grymt har redan nu, dessutom kommer vindarna annu tidigare an vad de brukar gora i ar. I borjan av december raknar de med. Ska bli underbart att testa Ampen i 20 knop…

/Okand skandinav i Cabarete

• kitelife

Medlem
    20 november, 2002 vid 00:25

Jo, jag hade samma problem som du… inte nog med att du ska ha latex sockarna sen har jag raggsockor oxå…

Jag fick köpa 2 storlekar för stora skor till den combon grin.gif
    En annan sak att tänka på är att välja ett par låga skor istället för dom vanliga så blir det mycket lättare att komma i dom, diskmedel är oxå ett bra tips.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tippen idag!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.