Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tippen idag!!!!
-
Tippen idag!!!!
Publicerad av huber på 19 november, 2002 vid 10:43Vi är ett par idioter som skall trotsa kylan. Vi drar strax efter 12 från Lund.
kitelife svarade 22 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Kanondag ni har valt, det är ju bara 5 grader kallare idag än vad det har varit den senaste tiden.
Brrrr -
första riktiga vinterdagen med minusgrader… och då väljer ni att åka och kite:a
bidde det nåe åkt?
-
fråga till kitelife
kör inte du med skaldräkt med ”inbyggda” torrsockar? vad har du för skor utanpå?, har precis limmat på helfötter på min, nu får jag inte på mina orginal surfpjucks längre… köpa nya dojjor eller?, de e ju nästan i precis nyköpta!
/Johan
-
Jodå det blev åkt. Vi valde FBU bukten (Höllviken precis innan kanalen) Lite tveksam vind, men fick kört en timme. Frös lite om fingrarna men annars var det inga problem.
-
Tyvärr Hugo så kommer jag nog inte förren i Jan el Feb, vindarna ser tveksamma ut i Dec och det är ju inte gratis att åka dit. Jag och Kalle drar till Egypten 10/12 1v hittate flyg för 1300:- boende också billigt 1300:- för en vecka med frukost och middag. Hoppas allt är gött med er och vi hörs
-
Tveksamma vindar!?? Blaser ju grymt har redan nu, dessutom kommer vindarna annu tidigare an vad de brukar gora i ar. I borjan av december raknar de med. Ska bli underbart att testa Ampen i 20 knop…
/Okand skandinav i Cabarete
-
Jo, jag hade samma problem som du… inte nog med att du ska ha latex sockarna sen har jag raggsockor oxå…
Jag fick köpa 2 storlekar för stora skor till den combon
En annan sak att tänka på är att välja ett par låga skor istället för dom vanliga så blir det mycket lättare att komma i dom, diskmedel är oxå ett bra tips.
Logga in för att svara.