Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Tips..
-
Tips..
Publicerad av dmp på 18 november, 2003 vid 21:52Nu när det börjar bli olidligt kallt o jewligt…
Kelly Slaters Pro Surfer… Sjuuukt ball spel.. varning bör utfärdas.. grymmt beroende framkallande..rambo_johnson svarade 21 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Halo och knights of the old republic isåfall…
gustav
-
Svar till:
Nu när det börjar bli olidligt kallt o jewligt…
Kelly Slaters Pro Surfer… Sjuuukt ball spel.. varning bör utfärdas.. grymmt beroende framkallande..[/ QUOTE ]
SKICKAAAA!!!!!!!!!! -
Ingen som ahr det på datorn?
Som kan sicka..?
Spelade ett Demo av det inatt.. Det var ju skoj… -
laddade ner demot…men har svårt som tusan att komma upp på brädan…Har du något tips. (förutom att trycka på F)
Tack på förhand!
-
Svar till:
sätt upp en ftp så ska jag höra med wäärsh tomten..
[/ QUOTE ]vem är wääääshtomten? har roter kan tyvärr ej sätta upp en ftp
-
sök på google? kommer upp massor av ställen man kan ladda ned det på.
-
Antagligen något med engelskt tangent bord. Funkar inte för mig i heller! Får du rätt på vilka tangenter som funkar kan du väl skriva en rad här?
-
Ni får ju ändra tangenterna. gå in på options i den lilla rutan som kommer upp i början. där kan du skriva in precis vilka tangenter du vill. jag har
W(F), D(G), A(C), blanksteg hoppar ja på. sen styrknapparna, ja styr ja me 😛
-
Ni får ju ändra tangenterna. gå in på options i den lilla rutan som kommer upp i början. där kan du skriva in precis vilka tangenter du vill. jag har
W(F), D(G), A(C), blanksteg hoppar ja på. sen styrknapparna, ja..dom styr jag med 😛
Logga in för att svara.