• Publicerad av santawasasurfer på 26 december, 2005 vid 18:46

tjena grabbar det var ett jävla tag sedan man var här sist och det märker man. nu ligger det till så här att jag skall köpa mig ”nya” kite grejer. jag drar till fuerteventura 27 feb. så vad säger ni skall jag köpa grejerna där eller innan här hemma??

magnush svarade 19 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • luuddee

Medlem
    26 december, 2005 vid 18:54

köp här himma det e nog billigare. .köp av mej det e fetast. .

• preppie

Medlem
    26 december, 2005 vid 19:04

välkommen tillbaka santa! det är klart du ska köpa här i sverige, billigare än så blir det inte. Köp en 12 om du bara ska ha en.

• santawasasurfer

Medlem
    26 december, 2005 vid 19:34

är det så jävla dyrt där? fick för mig att det är bra mycket billigare där..
    är det fortfarande slingshot som är hetast på marknaden?

• preppie

Medlem
    26 december, 2005 vid 20:13

begagnadmarknaden här hemma är otroligt attraktiv för köpare. Slingshot skulle jag nog inte säga är hetast på marknaden, satsa på naish el cabrinha helt klart.

• santawasasurfer

Medlem
    27 december, 2005 vid 19:30

allright, vad ligger ett vettigt, komplett pkt på nu inte så orienterad längre. behöver inte vara i toppskick för jag har glömt nästintill allt men va fan.. hehe det ordnar sig nog..

• snygging

Medlem
    29 december, 2005 vid 09:39
    Preppie wrote:
    begagnadmarknaden här hemma är otroligt attraktiv för köpare. Slingshot skulle jag nog inte säga är hetast på marknaden, satsa på naish el cabrinha helt klart.
    jag säger bara hmmm!!!! jämför kitarna efter 1-2 år regelbunden användning och se vilken som är hel fortfarande!!
  • pepa

Medlem
    29 december, 2005 vid 13:55
    Preppie wrote:

Vad är det med dig då? Slingshit e ju da shit. Rockar stenhårt.

• matthias

Medlem
    29 december, 2005 vid 14:07

sjukt många fån som inte har en aning om nått…

• santawasasurfer

Medlem
    29 december, 2005 vid 19:01

hur ska ni ha det? haha

• pepa

Medlem
    29 december, 2005 vid 20:07

Det kan ju hända att du ska lyssna på de som vet nåt. Köp SS. Och om du inte fattade det så höll Matthias med mig genom att förolämpa fånet.

• santawasasurfer

Medlem
    30 december, 2005 vid 09:47

annars så kunde man ju nästan tro att han personligen föredrar North och Tablas..
    men SS eller Cabrinha då

• pepa

Medlem
    30 december, 2005 vid 10:13

Bara SS, de flyger som vilken kite som helst men som 2:ahands e de bra för de är hållbara.

• magnush

Medlem
    30 december, 2005 vid 10:23

Ta kontakt med http://www.flagbeach.com/ och fråga om de har några schyssta nya kiter till salu för bra pris. För 3 veckor sedan när jag var där sålde de nya North Rhino drakar 2005 komplett med bom för 600 Euro.

Men de kan såklart ha tagit slut vid detta laget samt så ska de ha de storlekarna du vill ha med.

/Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA