Senaste nytt Forums Vågsurfing Tips ang. surf franska västkusten (juni-juli)

• Tips ang. surf franska västkusten (juni-juli)

Publicerad av deem på 27 januari, 2008 vid 21:16

Hej,

Jag och en polare funderar på att sticka ner till t.ex. Hossegor i mitten av Juni för att först gå på ett “surfcamp” och sedan stanna kvar i 2 veckor och surfa själva. Jag själv har bara surfat en gång och min polare har aldrig stått på en bräda förutom snowboard:tongue:

Hur som helst så har jag läst på många ställen att det just i Hossegor är svårt att hitta billigt boende. Har du något tips på boenden eller alt. till just Hossegor som kan vara minst lika trevligt i Juni-Juli så vore vi väldigt tacksam a för all hjälp vi kan få.

Hör av er här eller till maxlarsson@hotmail.com
    Tack på förhand…:smile:

surferparadise svarade 16 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • surferparadise

Medlem
    31 januari, 2008 vid 20:06

Halloj, jag och två polare tänkte också dra ner dit, dock under juli-augusti…
    Ingen av oss är särskilt skickliga men åker dit för att lära oss lite mer…. Har också haft problem med att hitta billigt boende så dfet lutar åt att vi får campa, eftersom ingen av oss har särskilt god ekonomi 😛

Du får gärna höra av dig om du hittar något billigt och tvärtom , Hare !

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Tips ang. surf franska västkusten (juni-juli)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.