Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Tips för +2 knop, snälla fredrik.ygge

• jester

Medlem
    12 september, 2007 vid 14:41

Jag kunde ändra genom att logga in på My GPS, och sedan klicka på “profile”.

• Knatte

Gäst
    12 september, 2007 vid 14:47

@Jester 414253 wrote:

Jag kunde ändra genom att logga in på My GPS, och sedan klicka på “profile”.

Japp! Det hade ju varit det naturliga 😉 Men jag har ett grått tomt fält, utan några redigeringsmöjligheter alls…:blush:
    Så den dörren är rätt stängd i skrivande stund. Men allt som har med GPS att göra spökar ju på min dator. Varför skulle detta fungera normalt ?? a038.gif

• jester

Medlem
    12 september, 2007 vid 14:56

Släng skiten o köp ny dator! 😀

• Knatte

Gäst
    12 september, 2007 vid 17:24

Den dagen närmare ju sig allt mera:smile: 🙂 🙂 Någonting behövs ju göras:tongue: Total ominstallation, uppgradering av hårdvara stoppa in Vista ??
    Finns många ideer och förslag..
    Men samma resultat när jag körde GPSx3 i Internet Explorer som med Firefox:mad: Finns det någon möjlighet att väldigt tidigt reggade personer på detta forumet fick annan sämre access??:blush:

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Tips för +2 knop, snälla fredrik.ygge

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.