Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tips för enhands-unhooked

• stebe

Medlem
    22 augusti, 2011 vid 11:30

Det nötter som faan för mig om linan inte är plast beklädd, jag får stora sår på båda fingrarna om jag inte tejpar. Numera har ju många både två och trelinor som går genom bommen så de får ju knappt plats mellan fingrarna. Plast täckt lina är lätt min favorit gadget på bommen.

• gh0st

Medlem
    23 augusti, 2011 vid 16:30

Har fått valkar mellan fingrarna nu = inget skav =)

• pepa

Medlem
    23 augusti, 2011 vid 16:43

Haha på alla som nöter finger! Har kört alla varianter på bommar och aldrig fått nå skav eller nåe. Eller jo ibland fastnar håret.

• dadil

Medlem
    23 augusti, 2011 vid 20:18

jag har hört talas om folk som fastnat med förhuden i gylfen också, men jag skulle tro att de helt enkelt lär sig av sitt misstag och gör saker i rätt ordning efter det, inte stoppar in den i en kondom…

• lance

Medlem
    23 augusti, 2011 vid 21:25

aj….

• above_the_law

Medlem
    23 augusti, 2011 vid 23:56
    Pepä;666989 wrote:
    Haha på alla som nöter finger! Har kört alla varianter på bommar och aldrig fått nå skav eller nåe. Eller jo ibland fastnar håret.

Skapligt håriga fingrar;-)! Inget skav från stång på den som har damhänder vettu… Något genetiskt tror jag:cool2:

• mericsson

Medlem
    25 augusti, 2011 vid 09:06

Haha.. härliga kommentarer.
    Får testa helt enkelt. Ser fram mot att nöta!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tips för enhands-unhooked

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.