-
Tips för resa 2-4 veckor Jeri?
Som rubriken lyder. 🙂 Flygbolag fr gbg. Var bo? Transfer? Hyra? M
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tips för resa 2-4 veckor Jeri?
Som rubriken lyder. 🙂 Flygbolag fr gbg. Var bo? Transfer? Hyra? M
Pousada Mauricio, mysigt. KLM via Amsterdam, Vela uthyrning, störst.o närmast brytet. Windsurf 250 lite längre ner, men mkt trevligt o mer personligt. Är där nu, inte så mkt folk på vattnet, men kan tydligen bli trångt i november. A-S
Finns det seriösa planer, i så fall när?
Jag kan ev. vara spekulant på en utflykt 🙂
Finns det seriösa planer, i så fall när?
Jag kan ev. vara spekulant på en utflykt
Jajamän! Kul om det gick att få ihop en trip. Jag såg att bästa säsongen är nu och jag behöver mer framförhållning för att kunna ta en månad tjänstledigt från jobb och familj. Målet är att sätta och bli hyggligt stabil på framåtloop och lära mig lite enklare gubbatricks.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tips för resa 2-4 veckor Jeri?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.