-
Tips för resa 2-4 veckor Jeri?
Som rubriken lyder. 🙂 Flygbolag fr gbg. Var bo? Transfer? Hyra? M
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tips för resa 2-4 veckor Jeri?
Som rubriken lyder. 🙂 Flygbolag fr gbg. Var bo? Transfer? Hyra? M
Pousada Mauricio, mysigt. KLM via Amsterdam, Vela uthyrning, störst.o närmast brytet. Windsurf 250 lite längre ner, men mkt trevligt o mer personligt. Är där nu, inte så mkt folk på vattnet, men kan tydligen bli trångt i november. A-S
Finns det seriösa planer, i så fall när?
Jag kan ev. vara spekulant på en utflykt 🙂
Finns det seriösa planer, i så fall när?
Jag kan ev. vara spekulant på en utflykt
Jajamän! Kul om det gick att få ihop en trip. Jag såg att bästa säsongen är nu och jag behöver mer framförhållning för att kunna ta en månad tjänstledigt från jobb och familj. Målet är att sätta och bli hyggligt stabil på framåtloop och lära mig lite enklare gubbatricks.
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tips för resa 2-4 veckor Jeri?
You must be logged in to create new discussions.