Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing tips inför köp

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2003 vid 17:52

Nu fick jag klara svar på mina frågor och tankar…. Eftersom jag kommar att hyra bräda på västkusten under min semester ser jag min chans att kunna prova den bräda jag sedan köper. Någonstans mellan 120-150l och ej alltför smal. Tack alla som delat med er av er kunskap till mig…

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2003 vid 17:59

Med gipp menar jag att jag faller av tills vinden kommer rakt bakifrån. Stannar inte här utan fortsätter runt på en ny bog. I och med det ögonblicket att vinden kommer rakt bakifrån (läns) Skjuter jag fram seglet (bomspetsen pekar rakt fram) tar tag i bommen på andra sidan och vrider runt mig samtidigt. Under hela manövern har jag svängd brädan på ny kurs. Är detta en gipp?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing tips inför köp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.