Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tips inför Perth
-
Tips inför Perth
Publicerad av uddh på 14 oktober, 2009 vid 21:14Jag funderar på att resa till Perth i november, lite less på kallvattnet i Umeå.
Hur är vinden där då? Nån som har tips på bra och hyffsat billigt boende?
Någon som är där då och är sugen på att dela boende?
/Erik
Umeåuddh svarade 15 år, 1 månad sedan 19 Medlemmar · 40 Svar -
40 Svar
-
vinden e nog bästa dec/jan me nnovenber e nog fan rätt gött me.. vi kommer i dec..
-
9a och eventuellt 7a är allt du behöver december/january.. november är lite mer osäkert
-
precis som davdis säger.. vi körde 9an varje dag i en månad.. då va vi där januari
-
Du kan bo pa hostel, jag kan rekomendera OceanBeachBackpackers “OBH” i Cottesloe. Dar bodde jag och Nils. Darifran ar det 20min till Woddies.
Du kommer behova en bil hursomhelst for att ta dig till spoten
Antingen hyr du en bil om du ska stanna ett kortare tag eller sa koper du en “fin”bil precis som HL gjorde, ni fick vall eran for 1800kr och den rackte tills slutet.Jag har inte vart har i November men vi kor redan nu 3-4 dagar i veckan och det ar i mitten av oktober.
-
Jag och Anna kommer ner Januari-Mars. Vi funderar på att hitta någon liten lägenhet i Fremantle, eller något boende nära stranden någonstans. Kanske i Safty Bay, men då blir det långt till Stan iof. Vet någon var man hittar bostäder som uthyres runt Perth.
-
kommer förbi i december. vi kan väl slå ihop ett gäng och hyra en lägenhet:D
-
aye mate! ever heard of that crazy swedish place they call ”steffovillan”
-
Svenskveckan i troppan HaHaHa i år är det fan svenskmånad i perth som e inne.
-
märks att de e “dåliga tider” ha ha…
kommer bli grymt mkt folk, ah sikket jul/nyår de blir!
-
Jag ska hålla ställningarna i Läjet… i vinter… i mörkret… i kylan… i min 6/4a och 7mm booties…. :santa:
-
stebe;583498 wrote:Jag och Anna kommer ner Januari-Mars. Vi funderar på att hitta någon liten lägenhet i Fremantle, eller något boende nära stranden någonstans. Kanske i Safty Bay, men då blir det långt till Stan iof. Vet någon var man hittar bostäder som uthyres runt Perth.
Logga in för att svara.