Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tips inför Perth
-
Davids;583704 wrote:
Grymt, tackar!
-
Vilka fler hostels finns det som är lämpliga att bo på? eller bor alla på OBH?
-
sundancers i fremantle är tokskönt, lite skabbigt men jävligt skoj
-
trotsar perthfebern och tar mig till andra sidan, byron bay osv.. blåser de i regel mindre där eller??
-
Fn alla sent ute, vinden är snart slut!
dbl over head i gnaraloo tog de sista igår =) -
Mattijas;584486 wrote:Fn alla sent ute, vinden är snart slut!
dbl over head i gnaraloo tog de sista igår =)Upp med bilder då! Annars har det inte hänt:-)
-
Tack för alla tips! Nu är det bara bokningen av flyget kvar då.
Hittade en resa för 9500:- t/r, finns det bättre än det?
Åker troligtvis vidare till Vietnam (Mui Ne) i Januari så det är inte lätt att hitta bra flyg. -
Jag och sandra letar boende for tillfallet i Freo, Cottesloe eller Scarabrough… Om nagon av er hittar hus eller lagenhet och har plats for 2 sa hojta. Vi stannar nog har i omradet t.om februari.
Mitt nummer ar 0061 466 26 7015.
-
Gurra_g;584499 wrote:Upp med bilder då! Annars har det inte hänt:-)
så ska det va!
-
Sanna;585286 wrote:Jag och sandra letar boende for tillfallet i Freo, Cottesloe eller Scarabrough… Om nagon av er hittar hus eller lagenhet och har plats for 2 sa hojta. Vi stannar nog har i omradet t.om februari.
Mitt nummer ar 0061 466 26 7015.
Det låter bra, hör av er om ni skulle hittat nått också!
Jag landar i Perth 19 Nov.Mitt nummer är +46737719269
-
Trumpeten;585491 wrote:Woodies any day
vi kommer snart viktor 🙂 20 dec
-
Jag var i Perth i Dec, Jan, Feb…
..körde 9a varje dag.. Du kommer att vara i Freemantle (30min)ifrån Perth, det e där kitingen e bäst.tips på boende: gå in på http://www.gumtree.com.au och köp dig en fully camp equiped skrotbil för 700 dollar….sen kan du bara chilla i Woddmans Point, vakna till en fet soluppgång, pumpt it up och kita varje dag. Tält e också nice, får du problem med Rangern spela bara en dum turist 🙂
Annars finns det lägenheter, backpackers osv..men du måste nästan köpa/hyra en ride…Woddys e en bra bit ifrån…peace -
JohanW;585492 wrote:vi kommer snart viktor 🙂 20 dec
Kom hit till Lizard Island istället. Feeeeeeeet spot+ här kan ni bo för 30bucks/natt med inclusive mat. Har kitat sjukt mycket nu sedan Maj…inte hundra på hur vinden ser ut i December men det borde vara bra.
Googla Lizard Island Resort…finns också ett par bilder av Andy Yattes i en av kiteworlds.Hur ser det ut hemma, kallt än eller..?:santa:
Logga in för att svara.