Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tips och Tricks i Cumbuco

• Tips och Tricks i Cumbuco

Publicerad av eddie på 18 september, 2007 vid 21:54

1. Bli inte alltfor nara van med den lokala knarklangaren
    2. Snorta inte hans ”bjudkola” utan att inse att du kommer att fa betala for det senare
    3a. Bjud inte med honom in pa en utekvall i Fortaleza… om ni tar med honom (och hans pundarpolare) i taxin, se till att de kommer tillbaka till Cumbuco
    3B. Lat inte dem ga hem fran Fortaleza till Cumbuco (en stracka som tar 40 min med bil).
    4. Förolampa inte honom pa dansgolvet och be homom dra (kostar 100 Real)
    5. Lat inte Osterrikare ta exctasy.

Kan nagon med goda kunskaper i norska översätta detta och lagga in det pa det norska kiteforumet?

eddie svarade 17 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • vicky

Medlem
    18 september, 2007 vid 23:14

6. Häng inte med Halvardo eller nan i hans gäng

3a tillägg. Kostar 237,5 reas

• vicky

Medlem
    18 september, 2007 vid 23:23

snart kommer förmodligen en ny punkt upp och det är vad som händer när man inte betalar. Läs Eddie.

• sidpiraya

Medlem
    19 september, 2007 vid 16:29

fan Eddie säg till om jag ska skicka ner någon till dig,

eller kanske lika bra att du drar snabbt som fan

• stellan

Medlem
    20 september, 2007 vid 10:58

Kul att höra att du skaffar nya vänner. Om du inte gör ett inlägg inom två dagar antar jag att du jobbar av din skuld i någon mysig gaybar.

• tomw

Medlem
    20 september, 2007 vid 18:34

Eddie,

För fan Eddie. Slutar med detta- annars blir ditt huvud skickad hem till familjen i ett paket med betalningsavin.

remember: The Power of the Dog.

• eddie

Medlem
    20 september, 2007 vid 22:26

Jafy fan… man far verkligen valja sina vanner pa det har stallet.
    Det ar sista gangen jag hänger med nagra norrmän… det här kan sluta illa.

Idag var det en polishelikopter som cirkulerade över lagunen…. för ett kort ögonblick trodde det jag var mig de letade efter.
    Haha

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA