Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Tips om utrustning i pozo

• Tips om utrustning i pozo

Publicerad av anonym-anvandare på 2 juli, 2003 vid 22:17

Jag jobbade och surfade i gran canaria under vintern/våren
    -03 och hyrde all surfutrustning av enmansföretaget Cyrille (http://www.360grancanaria.com). Han är helt grym!! En superschysst laidback fransman som fixar allt man behöver. Han är mycket mycket billigare än övriga på sydkusten(t ex Mistral i Bahia Feliz). Och man behöver bara betala för dom dagar som det blåser. Dessutom har han kanonbra service.
    Om du tänker surfa i Pozo (eller på g.c. över huvudtaget)är mitt råd att höra av dig till Cyrill på [email=”cyrille@360grancanaria.com.”]cyrille@360grancanaria.com.[/email] Jag surfade mycket Proof-brädor. Dom är riktigt snabba…

För utrustning och boende kolla med -> cyrille@360grancanaria.com

/Magnus

_alexander svarade 21 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • zehlertz

Medlem
    3 juli, 2003 vid 08:01

det låter ju grymt…mistral har ju blivit svindyra.

vad fick du pröjsa per v/mån…eller per dag det blåste?

vart har han sitt center?

hur var det med försäkring?

tänkte d e lite lättare att ställe frågor här til dig istället för honom.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2003 vid 23:15

Svaret kommer lite sent… har varit borta ett tag.

Jag betalade bara per surfbar dag. Ingen vind = gratis.
    Han har sitt center i Bahia Feliz men kör/skjutsar till andra ställen om det behövs, typ Pozo el. Vargas. Han är väldigt flexibel av sig. Han hade något på gång med en biluthyrningsfirma oxå. Vet inte hur det har gått med det.

Min uppfattning om mistral på G C var att dom var dyra och ganska otrevliga. Fick känslan av att dom bara orkar surva dom tyska kunderna och bryr sig inte om resten. Blev i stort sett nekad att hyra segel där två ggr. Surt som fan när det är vind å man inte får hyra prylarna man behöver.

/M

• _alexander

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 20:22

skit bra inlägg tur att jag läste detta inför min resa till gran canaria 28 nov har nyss bombat hans mail med frågor tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 augusti, 2003 vid 21:41

Tjena!

Jag funderar på att åka dit en eller två månader och funderar på hur man kan bo billigt. Har du några erfarenheter?

• _alexander

Medlem
    17 augusti, 2003 vid 07:17

kolla hans hemsida http://www.360grancanaria.com
    en del är på spanska och en del på engelska i varje fall finns exakta priser där

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Tips om utrustning i pozo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.