Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tips på allround kite

• haze

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 19:39
    sourra;568419 wrote:
    Vid 18+ är det fan små grejer som gäller. Den här dan var det 20 i medel och då körde jag 4.5a och Räkan Thörn körde en trea. Jag har svårt att tro att det finns nån kite som gör det bra hela vägen från 12 dit upp. Mathieu kör iofs en sexa som verkar funka i alla väder men då kör han alltid vågis också.

Jag ær ingen ræka men kørde oxå en tre:a den dagen…

• skotten

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 20:36

the small cults are awesome actually – but tetras rides a VENOM

• _sofia_

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 20:45

jag kör min ozone sport+ 11 i 5 till 20ms, inga problem att kroka ur i de höga vindhastigheterna heller, sjukt grym och skön kite. Vindsurfarna smilar när man kör om dem också!

• haze

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 21:28

11 kvm i 20 m/s???? Låt mig le och skratta tills jag ser det i verkligheten då vi går ut med 5:or och 3:or som sagt i 20 m/s och vi väger en del mer.Om det du säger stämmer så måste det vara världens mest allround Kite!!

• haze

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 21:29

Kroka ur med den dessutom i 20 m/s????

Quote:
    jag kör min ozone sport+ 11 i 5 till 20ms, inga problem att kroka ur i de höga vindhastigheterna heller, sjukt grym och skön kite. Vindsurfarna smilar när man kör om dem också!
  • skotten

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 21:36

the new cabrinha looks awesome!!!…. stormkite to tha belly..

• sourra

Medlem
    19 augusti, 2009 vid 21:51
    _Sofia_;568553 wrote:

Haha, nu har du allt blandat ihop nuffrorna Fia. Köra 11 i 15 m/s + kroka ur + hoppa = landa på E6

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tips på allround kite

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.