Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Tips på allround kite
-
sourra;568419 wrote:Vid 18+ är det fan små grejer som gäller. Den här dan var det 20 i medel och då körde jag 4.5a och Räkan Thörn körde en trea. Jag har svårt att tro att det finns nån kite som gör det bra hela vägen från 12 dit upp. Mathieu kör iofs en sexa som verkar funka i alla väder men då kör han alltid vågis också.
Jag ær ingen ræka men kørde oxå en tre:a den dagen…
-
the small cults are awesome actually – but tetras rides a VENOM
-
jag kör min ozone sport+ 11 i 5 till 20ms, inga problem att kroka ur i de höga vindhastigheterna heller, sjukt grym och skön kite. Vindsurfarna smilar när man kör om dem också!
-
11 kvm i 20 m/s???? Låt mig le och skratta tills jag ser det i verkligheten då vi går ut med 5:or och 3:or som sagt i 20 m/s och vi väger en del mer.Om det du säger stämmer så måste det vara världens mest allround Kite!!
-
Kroka ur med den dessutom i 20 m/s????
Quote:jag kör min ozone sport+ 11 i 5 till 20ms, inga problem att kroka ur i de höga vindhastigheterna heller, sjukt grym och skön kite. Vindsurfarna smilar när man kör om dem också! -
the new cabrinha looks awesome!!!…. stormkite to tha belly..
-
_Sofia_;568553 wrote:jag kör min ozone sport+ 11 i 5 till 20ms, inga problem att kroka ur i de höga vindhastigheterna heller, sjukt grym och skön kite. Vindsurfarna smilar när man kör om dem också!
Haha, nu har du allt blandat ihop nuffrorna Fia. Köra 11 i 15 m/s + kroka ur + hoppa = landa på E6
Logga in för att svara.