Senaste nytt Forums Vågsurfing Tips på begagnad bräda?

• Tips på begagnad bräda?

Publicerad av larssa på 22 september, 2009 vid 21:49

Någon som vet var man kan hitta billiga brädor?
    Är ute efter en bräda 6,0-6,6 som får se ut hur den vill bara den e billig 😉
    Har börjat köra ostroppat med kite på en 5,8, men skulle vilja ha lite större.

larssa svarade 15 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • bohm

Medlem
    23 september, 2009 vid 21:54

Du kan få köpa min 6’6:a som jag har kitat med. Det är en NSP 6″6′ shotboard. Byggd i epoxy och håller för det mesta. Har fått sig ett par dingar i railen, men detta är lagat. Funkar perfa att kita med.
    Har inga bilder, men kan fixa om du är intresserad.

20 inches bred och har gott om volym för att vågsurfa utan att behöva använda massa drag från kiten.

Pris 1800.

Det är inte samma grafik, men nästan…. blåa streck så som det är på denna brädan…

• larssa

Medlem
    24 september, 2009 vid 12:30

Jag skall testa en polares bräda först, men jag hör av mig om det blir intressant.

• larssa

Medlem
    1 oktober, 2009 vid 10:23

Ok jag har ändrat mig lite. Jag vill ha en bräda som är mellan 6-6,4 lång. Med ganska mycket volym. Nån som har en gammal liggande?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Tips på begagnad bräda?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.