Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tips på boots med closed toe

• emil-2

Medlem
    25 augusti, 2010 vid 20:43

Riktigt bra köp bara att grattulera, själv åker jag Frank.
    Men det e ju nästan samma skit 😉

• above_the_law

Medlem
    26 augusti, 2010 vid 05:33

Jag trodde också att jag ville ha riktigt flexiga boots när jag gick från stropparna, men efter en tid vill man ha dom allt styvare.
    MEN ffa tyvheten i hälkappan och hälgreppet är ju det absolut viktigaste precis som med snowboardbootsen, samtidigt som man vill ha flex i sidled för att dels kunna grabba och dels kunna korrigera/balansera i luften.
    Sen beror det ju på HUR man kör så klart… Freestyle klarar man sig med mjukisar tycker jag, men kan tänka att det är helt annat för rails och kickers.
    LF:S nya svarta (utan guld och lack) verkar RIKTIGT najsa. Jag kör Ronix One och kunde inte märka viktskillnad, samt att dom är ännu mer cleana och man slipper den där plastklumpen som Ronix har i övre snörningen som bara pajjar hela tiden:-(
    Som vanligt Johan: Be att få testa demosar först vet ja!

• sourra

Medlem
    26 augusti, 2010 vid 08:25

Jag hade ju ett par Ronix One förra året som jag tyvärr inte hann köra nåt med pga det sabla knäet men jag hann klampa omkring ordentligt med dom hemma på parketten =) Således vet jag att Ronix gör sköna dojjor som sitter bra hela vägen ned till sulan, helt utan hälglapp. I år var jag inte så sugen på årets One pga den jävla jätteplösen som täcker snörena. LF gör efter vad jag har hört också grymma boots. Själv har jag bara kört deras Synergy som var sköna men avsevärt mycket tyngre än Ronixarna. Hengo talade om några 2011-dojjor som skulle vara riktigt goa men jag hittade inget ställe där de fanns att beställa så då var valet enkelt.

• sourra

Medlem
    26 augusti, 2010 vid 08:26

Övrigt: Finns det verkligen boots för demo i alla storlekar?

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tips på boots med closed toe

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.