Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tips på bra 2:a bräda

• Tips på bra 2:a bräda

Publicerad av mysticpearl på 5 september, 2011 vid 13:29

Hej!
    Har en Rrd fireride 125 liters och har surfat med den i sommar. Men skulle vilja komplettera med en mindre bräda nu till hösten för lite blåsigare dagar då denna känns lite stor då.
    Har kollat på Naish Hybrid wave 85L och Naish pro wave 75L och tycker att någon av dessa kunde varit ett bra alternativ som komplement till min nuvarande 125liters freeride. Dock kan jag ju inte bestämma mig, så jag tar gärna emot tips. Jag vill att den ska funka även där det inte är mycket vågor dvs. den ska gå bra i plattvatten också, kunna ta bra höjd och plana relativt tidigt är en fördel, Vill att den ska kännas smidig och gå bra i vattnet, vill kunna lära mig att hoppa och göra en del tricks. Observera min vikt. Finns det chans att jag kan dra rigg på dessa eller det är kört? vatten starter som gäller?
    Väger ca 60kg 176 cm lång.

m3lk3r svarade 13 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tips på bra 2:a bräda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.