Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tips på bra huva och freestylefena sökes.

• Tips på bra huva och freestylefena sökes.

Publicerad av anonym-anvandare på 11 april, 2004 vid 12:04

Tjoho!

Efter årspremiären igår och kallt om huvveknoppen så måste jag skaffa mig en rånarluva. Har ni några tips om vilka som är bar och vilka som är mindre bra…? Jag är begränsad till Stockholm vad gäller inhandling.

Sen undrar jag vilken freestylefena jag ska ha till min Mitral Score111? Jag kör mest 5.7-7 m2.

Das war alles!
    Glad påsk!
    smile.gifMats

styret svarade 20 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • watertouch

Medlem
    11 april, 2004 vid 12:08

jag har prolimits huva, funkar finfint.. den går dock inte ner över axlarna som vissa andra gör, men det funkar bra ändå.

• imported_macts

Medlem
    11 april, 2004 vid 15:05

Angående huva. Jag kör solas kombinerade huva och neopren tröja. grymt skön, finns på Skidsport.
    Angående fena så är jag ingen expert, men kör själv med Maui Fins Company freestylefenor, finns också på bla Skidsport.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 april, 2004 vid 15:23

Hur tjock är sola:s väst med huva? Jag kör med np:s men den är bara 0.5 mm tjock, det är lite för lite ibland tycker jag.

• oscar

Medlem
    11 april, 2004 vid 17:54

Pro-Limits lösa huva ska man passa sig för om man inte har en dräkt som är hög i halsen. Den är nämligen väldigt kort i nacken vilket gör att det kan spola in vatten där. Inte skönt men inget problem om man kör torrdräkt med hägre krage. Jag fick börja använda min gamla GUL-luva igen…

• levieux

Medlem
    11 april, 2004 vid 18:14

Använder NPs huva.
    Är tillräckligt lång för att kunna fastna under våtdräkten.
    Mycket nöjd.

• imported_macts

Medlem
    12 april, 2004 vid 09:55

Tror att Solas väst också är 0,5 men är inte säker. Jag har aldrig frusit när jag har använt den tillsammans med semitorris

• nanna

Medlem
    12 april, 2004 vid 10:07

Jag kör med NP’s huva – den är kanske lite för kort i halsen men man är torr och varm om huvudet och det är värd mycket!
    Dessutom är den ganska billig – 249 hos Skidsport Bromma. En bra investering.

• styret

Medlem
    12 april, 2004 vid 14:46

np kombinerad huva och väst. klockren om du frågar mej.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tips på bra huva och freestylefena sökes.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.