Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tips på bra surfresmål tack.

• Tips på bra surfresmål tack.

Publicerad av mickenilzzon på 24 augusti, 2011 vid 09:44

Efter att bara jobbat dom dagarna som har varit nåt att ha i år. Så har jag bestämt mig för att dra iväg nånstans en vecka där det är varmt o blåser mycket. Problemet är bara att jag inte vet vart det är. Men det finns säkert några sköna tips att få härifrån. Ska ju helst inte kosta en förmögenhet heller.Så kom igen bara, ös på. Tack på förhand 🙂

sonofisai svarade 13 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jumper

Medlem
    24 augusti, 2011 vid 10:53

Australien!

• herr-pelegrin

Medlem
    24 augusti, 2011 vid 10:55

Sandy Point kanske kostar en förmögenhet med det ser ok ut!

• claes6

Medlem
    24 augusti, 2011 vid 11:13

Kanarieöarna och Cap Verde är väl budgetresmål som kan funka i höst. Tror även att Rhodos skulle kunna leverera någon månad till. Annars är Jeri optimalt från typ nu till januari. Men det är dyrare…

• m3lk3r

Medlem
    24 augusti, 2011 vid 12:35

Jag trodde cap verde var minst lika dyrt som brasilien. Funderar på att ta en resa över mitt höstlov helt själv till något ställe med vind och vågor men fan vad tråkigt det blir då om det inte blåser..

• claes6

Medlem
    24 augusti, 2011 vid 13:25
    m3lk3r;667122 wrote:
    Jag trodde cap verde var minst lika dyrt som brasilien. Funderar på att ta en resa över mitt höstlov helt själv till något ställe med vind och vågor men fan vad tråkigt det blir då om det inte blåser..

Näe, Cap Verde kan du åka till med Fritte om du vill, marginellt dyrare än Kanarieholmarna (och väldigt mycket billigare än Brasilien!)

• sonofisai

Medlem
    25 augusti, 2011 vid 06:33

Tarifa/Bolonia är bra.

Ta ett billigt flyg till Malaga och så två timmar västerut med bil så har du riktigt fint surf.
    Senast vi var där o kollade så var det säkert hundra segel ute på havet…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tips på bra surfresmål tack.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.