Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter tips på bräda!

• chrillecarlsjo

Medlem
    12 mars, 2005 vid 22:35

Bra Andreas, där satte du “Niklas82” på plats laugh.gif

• nordgren

Medlem
    13 mars, 2005 vid 19:30

wink.gif Som alltid.

• niklas82

Medlem
    14 mars, 2005 vid 18:47

Gött juh..
    det blev visst ett jävla liv på farbrorn här.
    men va fan så kan det juh vara när snickesnackaren möter den som gör istället…

hur som haver så sitter jag inte på nån “plats” utan ler åt dina inbillningar att fakta åker man bättre med..

men med dina trötta gamla ögon SER (som du var väldigt noga att påpeka att jag inte gjorde) du kanske inte skillnad på dom som rippar och dom som snackar… det ligger juh faktiskt något i det som någon sa att “vem som egentligen är besservissern här”
    men ha det gött på fjället .. låter inte helt fel med helikopeter färd till det lösa…

peace out…messerschmidt

• nordgren

Medlem
    14 mars, 2005 vid 20:03

Farbrorn? Jag är ett år äldre än dig om du nu är en 82a som ditt namn antyder.

Jaja du kan ju försöka inbilla dig något om vem som rippar eller inte beroende på skriverier här på konfen, men som sagt så är poängen att du inte ska förolämpa folk pga din egen okunnighet.

Är du dessutom inte villig att ta in den information jag pressenterar för dig så tycker jag bara synd om dig.

Jag hoppas att du är mer ödmjuk nästa gång du ska skriva ett inlägg.

• zoolander

Medlem
    2 april, 2005 vid 21:55

jaha, då var man tillbaka efter en slitsam vecka..

nån ny bräda blev det inte.. utan jag testade två olika.. nämligen
    forum team 160, den var väl helt ok att köra och jiddra med men mindre rolig/stabil i höga farter.. fungerade utmärkt i parken och skön att semesteråka med

sen blev det en f2 gothic 158 tror jag att den hette.. den var nog lite mer allround, otroligt snabb, eller stabil när man körde snabbt! lite svårare att hoppa med men vaffan..det gick ndå efter min hoppförmåga..

om jag nu skulle köpa ngn av dessa två brädor hade det blivit f2an!

just det.. viktigast,’, jag tivade burtons cartel binding, och den var riktigt nice.. den där med tåsännet över tårna e en riktigt bra grej..
    så det hade blivit en f2 och ett par burtonbindings! om jag hade haft råd!

• nordgren

Medlem
    2 april, 2005 vid 22:42

Aaaah, spännande, jag sneglade lite på gothiken förut. Misstänker att den kan vara rätt schysst.

Ja tåspännet verkar väldigt bra, det kommer att bli ett par P2 bindningar för mig nästa år tror jag.

• patrikol

Medlem
    2 april, 2005 vid 22:55

Allt väl Zoois? Vi saknar dig! Kan du inte fixa lite goa bilder på grejorna? Nyfiken! smile.gif

• zoolander

Medlem
    3 april, 2005 vid 09:28

jag har inget på grejorna.. eller inget bra.. men jag har lite fina naturbilder.. ska vi kitea ngn gång denna v.? jag e hemma nu!
    ha´re

• luuddee

Medlem
    3 april, 2005 vid 10:41

parkvägen ida..

• patrikol

Medlem
    3 april, 2005 vid 11:53

Hade varit gött skall bara ha tag i mina kites har inte riktigt bestämt mig för hur jag skall göra med modell och storlekar. Skall ha två splitter nya funderar på att kanske ta 12 och 16 istället för 10 och 14.

• zoolander

Medlem
    3 april, 2005 vid 13:57

ja, klart du ska ha 12-16!

fan luuddee.. idag kna jag inte..men imorrn? eller?

• patrikol

Medlem
    3 april, 2005 vid 15:38

Tack

• luuddee

Medlem
    4 april, 2005 vid 11:03

självklart patrik ska du ha 12-16.. helt meningslöst med 10-14 jöh.. 9-12-16 om du ska ha en tredje..

• luuddee

Medlem
    4 april, 2005 vid 11:05

jag är sjuk så jag kör inte just nu . men det va många andra ute igår . . dock lite käss vind tydligen . verkar ju itne va mer ida. ja får dock lugna mej tills ja blir frisk. crazy.gif

• patrikol

Medlem
    4 april, 2005 vid 20:54

Det blev Raven 12 och 16 samt Naish nya Thorn 132/39 blir en 8a eller 9a så småning om med.
    Tack för tipsen blev lite osäker har alltid kört 9 och 14 men jag tror att detta nu kan bli riktigt bra har ju möjlihet till flera kites numera 14 är väl mera om man bara skall ha en kite som jag ser på det nu.

Brädan är ju något bredare och lite längre men annorlunda längd 127 cm lång i mitteln och 132 på sidorna får se hur bra det blir men den ser grymt lovande ut och väger nästan ingen ting!

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter tips på bräda!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.