Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tips på ny bräda?

• annas

Medlem
    13 juli, 2004 vid 22:25

För det första: go custom. Så får du en lättare och framför allt bättre bräda än vad fabriker kan åstadkomma.
    säger bara TABLAS.. Grymmare än allt. Tablas är billigare än många andra custombrädor och bäst av allt så är det lätt att få vad man vill när man har shapern i Sverige. Chrille kitar själv och har dessutom byggt brädor i 11 år så han vet vad han gör. Planar tidigt och grrymt pop. Jag tänker ialla fall aldrig köra något annat än Tablas. smile.gif

• annas

Medlem
    13 juli, 2004 vid 22:30
  • patrikol

Medlem
    13 juli, 2004 vid 23:25

Tror att du får speciallpris på Tablas brädorna! wink.gif

• skejtar_henke

Medlem
    13 juli, 2004 vid 23:34

Känner Anna killen som gör tablas bräderna ganska bra. Eller hur var det patrik. Kanske därfer hon fått bra pris. hmmm jag undrar…

Men ska vara lite seriös med. Har provat Annas bräda. Grymt lätt och lättkörd, planar snabbt och lätt att ta höjd med. Så inge fel på dii där tablas plankorna. Snygga är dom med…

• patrikol

Medlem
    13 juli, 2004 vid 23:37

Tja får väl på Chrille och testa en dom ser grymt bra ut!

• patrikol

Medlem
    13 juli, 2004 vid 23:38

Gå och lägg dig och dröm lite om dina brudar! wink.gif

• kiters_se

Medlem
    14 juli, 2004 vid 00:00

Kolla in den kiters.se öppnar idag!
    http://www.kiters.se/Default.aspx?tabid=190
    Peter

• pepa

Medlem
    14 juli, 2004 vid 08:58

Måste säga att av det jag testat tyckte jag MikeTKs senaste bräda var skönare än Tablas. Får testa Chrilles wake sen.

Produktion säger jag bara!

• zebulon

Medlem
    14 juli, 2004 vid 11:28

Hör av dig om du vill testa Waves V-Flex brädan! Nu har t.o.m. de “kräsna Skåningarna” har upptäckt dess fördelar grin.gif .

Jag har ett par demo hemma och ett gäng åkare som gärna demar/låter dig testa på plats var du nu finns…

Walle–du kan få låna en bräda för test om du é intresserad…

/Jonas
    http://www.airborn.se

Ps. Ett litet videoklipp från spansk TV som visat ett kitereportage med mestadels V-Flex…

• chrille

Medlem
    14 juli, 2004 vid 11:37

Hmmm… Tror inte du har testat mina brädor på ett bra tag Jeppe. Senast var nog i Cabarere i vintras när du åkte en tur på smalstance brädan.

Andra grejor nu… Får nog ta och ställa dig på senaste 125×37:an. Tror att du kommer gilla den wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    14 juli, 2004 vid 14:09

Ja det vore soft att testa Waves V-Flex, jag bor också i sthlm. Den verkar riktigt sjysst, men den kunde ha lite snyggare målning.. men det spelar ju mindre roll. Jag har kollat in Best lite också, de kan man ju få för 3000 nu.. Nån som har nån erfarenhet av de?

• Anonym

Gäst
    15 juli, 2004 vid 07:57

Slingshot brädorna då? Jag är lite sugen på en 132:a…

• fredrik-no1

Medlem
    15 juli, 2004 vid 08:26

Jag rattar en 132:a och är riktigt nöjd med den. Surfig känsla, bra grepp och snabb för sin storlek. Den känns lite tung när man håller den i handen men det är inget som jag känner påverkar den negativt på vattnet.

Om någon är intresserad av att testa den så bara hugg tag i mig på beachen!

/Freddan

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tips på ny bräda?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.