Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Tips på resa för nybörjare

• Tips på resa för nybörjare

Publicerad av Emma* på 29 augusti, 2007 vid 14:53

Jag tar gärna emot lite tips på vart jag kan åka och kajta i oktober/november någongång. Jag planerar inte vara borta speciellt länge, utan kanske 7-10 dagar, så det är bra om restiden inte är allt för lång. Det viktigaste är att det är sol, värme och bra förhållanden för nybörjarsurf.

kirre svarade 17 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • christianengorebro

Medlem
    29 augusti, 2007 vid 16:38

Säger bara Safaga Egypten. Tokbilligt, lugnt bra ställe långgrunt mm. Lärde mig själv där åker tillbaka i September. Har skrivit flera inlägg om Safaga..kör på du hittar inte billigare ställe det lovar jag. boende med frukost+Middag 1200kr/vecka. rent o fint hotell med gångavstånd från stranden. Apollo flyger billigt till hurgahada sen e det bara 25 min bilfärd.
    hör av dig för mer info.
    mvh
    chrille

• Emma*

Gäst
    29 augusti, 2007 vid 18:12
    christianengörebro;409785 wrote:
    Säger bara Safaga Egypten. Tokbilligt, lugnt bra ställe långgrunt mm. Lärde mig själv där åker tillbaka i September. Har skrivit flera inlägg om Safaga..kör på du hittar inte billigare ställe det lovar jag. boende med frukost+Middag 1200kr/vecka. rent o fint hotell med gångavstånd från stranden. Apollo flyger billigt till hurgahada sen e det bara 25 min bilfärd.
    hör av dig för mer info.
    mvh
    chrille

Har kollat lite och det verkar nice. Kan jag räkna med bra vind där på hösten också tror du?

• christianengorebro

Medlem
    29 augusti, 2007 vid 18:52

ja dock inte lika gämn o fin som i Juni Men September förra året levererade bra vind:)lycka till

• kirre

Medlem
    31 augusti, 2007 vid 06:12

Du kan ju komma o hälsa på i El Gouna. Eller det absolut grymmaste….. Häng med på safari…. Du kan inte få bättre spots, mer kiting eller bättre chanser på vind än det…. Vi åker dit där det är bäst för stunden helt enkelt…

Ha det gott o lycka till, Hör av dej när du kommer så får vi väl sänka en öl eller två

Kirre

http://www.redseazone.com

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Tips på resa för nybörjare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.