Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Tips på slalomspett
-
Svar till:
EasyRidern borde funka fint du får med 34 fena
sen är de bara att gasa![/ QUOTE ]
Du är bara avundsjuk över att du inte kört 32+ knop med 77cm bred bräda…
Men snacka om i-landsproblem… Har värsta ångesten över vilken bräda jag skall välja…
-
Köööp! Exocet Warp Speed .Du blir garanterat snabbast av alla. D finns inga standard brädor som hänger med. Testa!!!
-
Svar till:
Köööp! Exocet Warp Speed .Du blir garanterat snabbast av alla. D finns inga standard brädor som hänger med. Testa!!!
[/ QUOTE ]
Hehe… jovars… men den är lite för extrem.. Thommen SR50 och nya Manta 49 finns ju oxå… men nöjer mig nog med 80-90 liter
-
Kolla in http://www.a-h-d.com de har lagt ut sina nya slalom spett.
Många storlekar att välja bland. -
Dom där var inte vackra… Men går säkert jättebra. Och med deras 68-litare har vi nu inte mindre än 4 produktions-speedbrädor. Coolt som f-n!
Just nu lutar valet åt Exocet som verkar vara en bra kompromiss mellan nytänkande (Manta) och mera konventionellt tänkande (Sonicen). Beslut tas efter helgen. Tack för alla goa tips!
-
Såg att Surfbutiken har förhandsrabatt om du beställer före 30november!!
-
Efter mycket våda så har jag nu lagt en beställning på en Exocet Turbo Boost 58. 40 knop nästa!!!
Tack för alla trevlig tips!
Hmmm… Någon som vill köpa en JP SuperX 106l (2005)? Näst snabbaste brädan i Sverige i år…
-
Det blev en TB58, vilket innebär 58 cm bred och 80 liter… Kommer nog få öknamnet ubåten ganska snabbt om vinden droppar…
-
Svar till:
Dom där var inte vackra… Men går säkert jättebra. Och med deras 68-litare har vi nu inte mindre än 4 produktions-speedbrädor. Coolt som f-n!
[/ QUOTE ]
Vilka är de fyra?
-
Knatte
Gäst18 november, 2005 vid 20:23F2 missile, Exocet Warp speed, Starboard pro kids sonic, AB+ speed och undrar om inte Tabou skulle släppa någon speedvariant ihop med David White
Logga in för att svara.