Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport tips på trevliga hotell i Naxos stad?

• tips på trevliga hotell i Naxos stad?

Publicerad av mes på 30 januari, 2010 vid 10:34

Hej,
    Jag skulle boka två veckor med familjen i Naxos from mitten av juni men det verkar vara många som kommit på samma ide och det är fullt på charter.
    Jag hittade dock flygstolar till Santorini och undrar om någon har tips på trevliga hotell i Naxos. Det vore super att slippa 48000 kr all inclusive på Kreta….:(
    Jag kollade hotellen och det verkar funka att boka hela resan privat…lite meck, mycket billigare och som det ser ut enda sättet att komma till Naxos frän götet.
    Tacksam för rekommendationer! Storleken har ingen betydelse men det ska vara fräscht (två barn).
    🙂 Mes

jlaser svarade 14 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • hope

Medlem
    7 mars, 2010 vid 19:12

Hej!

Vi bodde på Flisvos SportClub, helt OK ställe med fantastisk frukostbuffe. Man får rabatt på deras surfuthyrning om man bor där.

Tyvärr hade de ingen barnpool så våra barn som var 2 och 4 år när vi var där hade nog haft det bättre på ett hotell med en pool som de kan simma runt i. Nära till stranden och surfuthyrningen är det dock.

//Henrik

• jlaser

Medlem
    16 mars, 2010 vid 21:28

Hej, jag bodde på hotell Argo i somras. Det är ganska enkelt men fräscht och trevlig personal och en god frukost. Dessutom rekommenderas de av http://www.kalimera.nu. Även i rätt del av staden om du vill ha nära till surfet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport tips på trevliga hotell i Naxos stad?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.