Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tips på våtdräkt

• skarabej

Medlem
    15 augusti, 2011 vid 16:56

Tack för råden men jag vill bara veta om det finns olika variationer och mönster på 2010-årsmodellen. Dräkten som är beställd och har har kommit till affären är helt annorlunda och ser inte ut som den på bilden: 2011-my_crossfire_dl_63_black_crosstech_frontm.jpg
    Det är en Mystic Crossfire Steamer Crosstech 6/3 från 2010.
    Jag är tveksam om jag ska köpa den.

• skarabej

Medlem
    15 augusti, 2011 vid 17:09

Förlåt, men jag skickade fel bild. Det är en 2011-årsmodell och 2010-årsmodell ser ut såhär:[IMG]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTa8S8j3Xv2GphoGpFNb6TfmVU7fVE7j0nWyXDG4ZTjxVhtM6Er[/IMG]

• bicless

Medlem
    15 augusti, 2011 vid 21:36

2011 på den sista bilden
    den med lite vitt på axlarna är 2010

mvh

Bicless

• above_the_law

Medlem
    16 augusti, 2011 vid 08:46

Varför vill så många kitare se ut som rymdvarelser;-)?

• skarabej

Medlem
    16 augusti, 2011 vid 12:40

Ni har svarat på allt (tack så mycket) men ingen har svarat på om det finns en möjlighet att vådräkterna (modell-Mystic crossfire steamer crosstech 6/3) från 2010 finns i olika varianter och mönster.
    Finns det någon som vet?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tips på våtdräkt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.