Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tiptroniclåda

• Tiptroniclåda

Publicerad av anonym-anvandare på 21 oktober, 1999 vid 12:22

Hej, kan någon hjälpa mig?
    Min tiptroniclåda till vw-bussen -73:a rapar lite när jag lägger i tvåan. Tvåan kan hoppa ur ibland också när man varvar upp och sedan släpper gasen.

Kan det vara klimatorn som spökar?
    eller är det elhissarna och airbagsen i kombination med c-låset som kan ha nån koppling dit.
    en polare sade att minnena i stolarna för personliga inställningarna kunde ha med saken att göra. stämmer det?

wisco svarade 25 år sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 oktober, 1999 vid 18:18

73:a säger du.
    Om jag inte minns fel, så var väl det 73:orna som hade problem med färd-datorn
    om man samtidigt valde disc nr 10 i cd-växlaren. Fast hur har du det med lås-kretsen i larm boxen ?? Jag hörde om en kille som hade liknande problem, och det visade sig uppstå när han hade mer än 12 nycklar till bilen.
    Fast vad vet jag, det kan även va servon eller ABS’en som ställer till det.

/J

• rian

Medlem
    21 oktober, 1999 vid 19:39

Det fattar väl vem som helst att du bara låst in nycklarna i tanklocket pucko!!

• anonym-anvandare

Medlem
    25 oktober, 1999 vid 13:04

Har du provat att…att…att fylla på tändstiften?

• wisco

Medlem
    25 oktober, 1999 vid 18:27

nix, det är tomtarna på loftet som fått tomtar på loftet

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tiptroniclåda

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.