Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tis vid lunch i Sthlm, var ?

• broderisak

Medlem
    21 september, 2009 vid 06:04

Om man är tidigt vid Dalarö innan lunch och väntar tills vinden kommer typ hinner man köra ett bra tag innan det blir för choopigt -. Som senast Urban?

• Borttagen användare

Borttagen användare
    21 september, 2009 vid 10:29

Du har säkert rätt, men jag satsar på Torö imorgon. Ledig hela dan så då kan man besvära sig ända ner dit. Häng på om du kan !

BroderIsak;577385 wrote:
    Om man är tidigt vid Dalarö innan lunch och väntar tills vinden kommer typ hinner man köra ett bra tag innan det blir för choopigt -. Som senast Urban?
  • Borttagen användare

Borttagen användare
    21 september, 2009 vid 10:33

Fan vad kul ! När dyker du upp så jag kan duka upp kaffe och bulle ? 😉

gammel wrote:
    Skall försöka hänga på då Ubbe 🙂
  • nachoman

Medlem
    21 september, 2009 vid 11:19

Torö kanske är rätt place!
    Kommer någon att köra stenstranden? Är lite sugen på att testa grejorna där.

• jerker04

Medlem
    21 september, 2009 vid 11:30

Dyker upp på Torö runt 11-tiden. Ska bli kul att se sina gamla vapendragare från Strandstugeviken i Nyköping, igen efter 12 års uppehåll.

• mick

Medlem
    21 september, 2009 vid 13:00

Tja,
    jag tänkte också köra Torö hela dagen. Siktar på att vara där vid 10.

Har inte kört där förut men det skall vara platt och fint bakom landtungan mellan kärringviken och gubbviken. Men se upp för sten på kärring-sidan.

// Mick

• patriks

Medlem
    21 september, 2009 vid 14:32

Jag och en polare åker och testar Årsta havsbad imorgon. Vi siktar att vara där runt 7, hoppas det droppar in lite annat folk också. Ska bli spännande att se vad Årsta kan leverera 🙂

• trimmarn

Medlem
    21 september, 2009 vid 15:15

Hur är det med parkering vid årstahavsbad nuförtiden.

• patriks

Medlem
    21 september, 2009 vid 16:23
    trimmarn;577488 wrote:
    Hur är det med parkering vid årstahavsbad nuförtiden.

Det är jag också intresserad av att veta, blir som sagt första gången. Det är fortfarande parkeringsavgift som gäller?

• naeslund

Medlem
    21 september, 2009 vid 16:43

Är det någon som kommer att segla vid brevik i åkersberga imorgon?

• rad

Medlem
    21 september, 2009 vid 17:03

Försöker mig nog på stenstranden i de sista timmarna dagsljus, hoppas det vrider över för tidigt, hehe

• nachoman

Medlem
    21 september, 2009 vid 20:08
    Naeslund;577511 wrote:
    Är det någon som kommer att segla vid brevik i åkersberga imorgon?

Japp, blir nog Brevik för min del. Jag och brorsan kör där. Orkar inte ta mig ned till Torö.

• staffomania

Medlem
    21 september, 2009 vid 20:20

Tacka mig för vinden. Har nämligen trillat på mcn och skrapat upp händerna och kommer inte kunna köra på några veckor.

• havstunga

Medlem
    21 september, 2009 vid 21:09
    staffomania;577597 wrote:
    Tacka mig för vinden. Har nämligen trillat på mcn och skrapat upp händerna och kommer inte kunna köra på några veckor.

Kör du enduro?

• tall-jonny

Medlem
    21 september, 2009 vid 21:36
    PatrikS;577503 wrote:
    Det är jag också intresserad av att veta, blir som sagt första gången. Det är fortfarande parkeringsavgift som gäller?

Jodå, det är parkeringsavgift – iallafall borta vid utöfärjan, däremot vet jag inte hur frekvent p-lisorna hänger där men det kanske är dumt att chansa. Jag glider nog ner längre fram på dagen

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tis vid lunch i Sthlm, var ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.