Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tis vid lunch i Sthlm, var ?
-
Om man är tidigt vid Dalarö innan lunch och väntar tills vinden kommer typ hinner man köra ett bra tag innan det blir för choopigt -. Som senast Urban?
-
Borttagen användare
Borttagen användare21 september, 2009 vid 10:29Du har säkert rätt, men jag satsar på Torö imorgon. Ledig hela dan så då kan man besvära sig ända ner dit. Häng på om du kan !
BroderIsak;577385 wrote:Om man är tidigt vid Dalarö innan lunch och väntar tills vinden kommer typ hinner man köra ett bra tag innan det blir för choopigt -. Som senast Urban? -
Borttagen användare
Borttagen användare21 september, 2009 vid 10:33Fan vad kul ! När dyker du upp så jag kan duka upp kaffe och bulle ? 😉
gammel wrote:Skall försöka hänga på då Ubbe 🙂 -
Torö kanske är rätt place!
Kommer någon att köra stenstranden? Är lite sugen på att testa grejorna där. -
Dyker upp på Torö runt 11-tiden. Ska bli kul att se sina gamla vapendragare från Strandstugeviken i Nyköping, igen efter 12 års uppehåll.
-
Tja,
jag tänkte också köra Torö hela dagen. Siktar på att vara där vid 10.Har inte kört där förut men det skall vara platt och fint bakom landtungan mellan kärringviken och gubbviken. Men se upp för sten på kärring-sidan.
// Mick
-
Jag och en polare åker och testar Årsta havsbad imorgon. Vi siktar att vara där runt 7, hoppas det droppar in lite annat folk också. Ska bli spännande att se vad Årsta kan leverera 🙂
-
trimmarn;577488 wrote:Hur är det med parkering vid årstahavsbad nuförtiden.
Det är jag också intresserad av att veta, blir som sagt första gången. Det är fortfarande parkeringsavgift som gäller?
-
Är det någon som kommer att segla vid brevik i åkersberga imorgon?
-
Försöker mig nog på stenstranden i de sista timmarna dagsljus, hoppas det vrider över för tidigt, hehe
-
Naeslund;577511 wrote:Är det någon som kommer att segla vid brevik i åkersberga imorgon?
Japp, blir nog Brevik för min del. Jag och brorsan kör där. Orkar inte ta mig ned till Torö.
-
Tacka mig för vinden. Har nämligen trillat på mcn och skrapat upp händerna och kommer inte kunna köra på några veckor.
-
staffomania;577597 wrote:Tacka mig för vinden. Har nämligen trillat på mcn och skrapat upp händerna och kommer inte kunna köra på några veckor.
Kör du enduro?
-
PatrikS;577503 wrote:Det är jag också intresserad av att veta, blir som sagt första gången. Det är fortfarande parkeringsavgift som gäller?
Jodå, det är parkeringsavgift – iallafall borta vid utöfärjan, däremot vet jag inte hur frekvent p-lisorna hänger där men det kanske är dumt att chansa. Jag glider nog ner längre fram på dagen
Logga in för att svara.