Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tjat tjat men…

• Tjat tjat men…

Publicerad av anonym-anvandare på 7 april, 2003 vid 19:43

Ingen som kan förbarma sig att åka till Varamon och hålla en kurs snart??? Det känns tryggare att vara på hemmaplan i någon sjö än i ett stort stort hav som man kan försvinna i… Lovar att jag fixar kapitalstarka kursdeltagare…

anonym-anvandare svarade 21 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • hugeo

Medlem
    7 april, 2003 vid 23:10

kasnke kan fixa nått i i Maj när jag kommer hem från France

hugooo

• skutt

Medlem
    8 april, 2003 vid 07:18

Hej . Vi är ett par kite intreserade från Linköping som hade tänk att hålla till i varamon (tills viken blir full av badare) skulle vara kul om vi kunde höras om man är några stycken så underlättar det vid start och landningar .
    Om vädret tillåter tänkte vi försöka att komma igång nu i slutet av april .vi hörs (0706290111)

• anonym-anvandare

Medlem
    8 april, 2003 vid 10:59

Var ligger Varamon?

Kan tänka mig att komma dit om det inte är för långt bort.

/ smirk.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tjat tjat men…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.