-
Tjejer och formula
Är det någon mer tjej än mig som seglar formula?
Tycker ni också att det jobbigaste är att dra riggen?
Vore kul att komma i kontakt med andra tjejer som seglar formula och få lite tips
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Tjejer och formula
Taggad: racing
Är det någon mer tjej än mig som seglar formula?
Tycker ni också att det jobbigaste är att dra riggen?
Vore kul att komma i kontakt med andra tjejer som seglar formula och få lite tips
Enda tjejen som körde 2002 var väl Kicki Willquist. Kan ge dig hennes mail om du vill. Hon är grymt dujtig bl a 4:a vid Eurocupen i Polen.
Under 2002 års NM deltog 2 stycken i ladys formula.
Aningens tunt startfält.
Riggen kan vara rätt tung ibland för oss småväxta tjejer ja..
Jag seglade lite formula förra våren (inte på tävlingsnivå) så jag är inte speciellt erfaren.
Det faktum att mitt största segel är 8.3 bevisar väl detta..
Men du får gärna droppa ett mail så kanske vi kan utbyta erfarenheter.
krissurf@yahoo.se
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Tjejer och formula
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.