Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tjejläger/helg?

• cougar

Medlem
    26 juni, 2007 vid 19:27

@sourra 392612 wrote:

Jupp men alla kanske inte vill dega 1200:- för att hänga med likkönade.

så du menar att dt finns folk som säljer sig billigare alltså? 😉

• sourra

Medlem
    26 juni, 2007 vid 19:46

@cougar 392642 wrote:

så du menar att dt finns folk som säljer sig billigare alltså? 😉

Jag har aldrig upplevt det som att det ska vara svårt att hitta billigt folk på Steffo.

• skotten

Medlem
    27 juni, 2007 vid 03:13

well, thats not entirely true… but you do get what you pay for.. I mean compare eddie and ghost for example… eddie would have never complimented a reacharound…

Anyway to reply to your original post Kalina.. http://www.kiteboarding.se has been planning a chick camp tour for a while, but unfortunately our head female instructor has injured herself really badly, and since then it has been hard to get girls onboard with extensively male instructors. (as the whole idea is just to have a bunch of chicks doing their thing together).

I will do my best to make sure that if you take a course with us, we will set it up so that you are at least on a course with another chick for the day.

Drop us a mail at bokakurs @ kiteboarding.se and we can see what we can do in the future.

haha now we can all be silly again… Eddie, what sort of costumes would these be then bad boy?? *grin

• eddie

Medlem
    27 juni, 2007 vid 06:51

Tony Tony… vi är ju med i samma klubbar så du vet ju mycket väl vad jag pratar om.
    Btw, förstör nu inte mitt ”goda rykte”. Jag har tänkt att göra ett infall, snett bakifrån, i augusti mot den där roliga tjejen som kan slåss.

• kitemaster

Medlem
    27 juni, 2007 vid 16:32

Vi har kurser med bara tjejer nästan varje vecka. Vår kvinnliga certifierade instruktör Malin jobbar här i Skåne från 7 Juli och framåt.

Välkommen hem ner till Skåne, det finns gott om kitande tjejer här.

Hör gärna av dig!

Erik Gibson
    0735088601

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tjejläger/helg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.