Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing TjejSurf 21-22 Juli Landskrona

• TjejSurf 21-22 Juli Landskrona

Publicerad av ankii på 1 juli, 2007 vid 21:08

Haj tjajår!!

Helgen den 21-22 Juli är det tjejsurf i Landskrona.

Syfte: Att vi tjejer samlas och kitar tillsammans för att lära av varandra. Det kommer inte att vara några lektioner. Kitesurfistas på alla nivåer är naturligtvis välkomna. Nybörjare kan tex hitta nån annan på samma nivå och sticka ut i vattnet tillsammans med en drake för hjälpas åt och peppa varandra. Kanske har vi några som vill lära sig hoppa eller göra backloops eller surface passes…. Jag är så chicken och behöver sporras lite (eller mycket).

I Landskrona har vi en surfklubb som heter ARIS och ligger precis vid hamnen där vi kitar. Vi kan sova i klubbhuset eller tälta utanför. Tänkte att vi kunde samlas på fredagen eller på lördag morgon. På kvällen blir det grill och bastubad (vi har en vedeldad bastu).

Ni som är intresserade kan ju komma med förslag på hur ni vill lägga upp helgen. Det kostar naturligtvis inget att vara med på helgen MEN ordförandet i klubben vill nog gärna att vi skänker en liten slant till klubben för att vi får vara där. Jag ska återkomma mer om det senare.

Om ni inte har bil och tar tåg till LA så kan jag hämta er på stationen.

Vad säger ni??

/ankii

patrikol svarade 17 år, 9 månader sedan 22 Medlemmar · 44 Svar
  • 44 Svar
  • fifi

Medlem
    1 juli, 2007 vid 21:24

Låter bra Anki! Jag kommer.

• laina

Medlem
    2 juli, 2007 vid 07:12

Mycket bra initiativ!

• cougar

Medlem
    2 juli, 2007 vid 10:58

Nice, ska försöka komma 🙂

• sanna

Medlem
    2 juli, 2007 vid 12:03

Kul! Ska fixa ledigt så kommer jag till Skauneland. Vilka drar till Halmstad till helgen då? Fia du får fan ta revansh nu, du ligger efter. Och Johanna med för Lina och jag var riktigt hala på Pepes dansgolv i lördags!

• fifi

Medlem
    2 juli, 2007 vid 16:32

Vänta bara, jag är den halaste ålen i skåneland…jag tror vi får dra igång en battle mellan oss!

• pepa

Medlem
    2 juli, 2007 vid 17:39

Fan va roligt att det händer så mycket i kiteSverige för tillfället! Även om just detta inte är till för mig 🙂

• fifi

Medlem
    2 juli, 2007 vid 20:08

Eftersom du har långt hår och är så fager kan du få komma och servera oss gifflar på stranden peps…och pumpa kites!

• pepa

Medlem
    2 juli, 2007 vid 20:16

Precis som i dina drömmar.

• pontan

Medlem
    2 juli, 2007 vid 21:02

@Pepä 394075 wrote:

Fan va roligt att det händer så mycket i kiteSverige för tillfället! Även om just detta inte är till för mig 🙂

Just detta är absålut något för mig! Eller vad säger ni kvinnor!
    kärlek / Pontan

• koolina

Medlem
    2 juli, 2007 vid 22:05

Kul att det blir av i år igen! Jag siktar på att dyka upp.

//Karro

• sanna

Medlem
    3 juli, 2007 vid 07:24

Ok, battle klockan 01:45 centrala dansgolvet på lördag. Fifi, vinner du kan då få låna Peps en natt! Och han kan få pumpa upp din kajt. Kanske naken, men det är bara om du gör åldansen.

• gadget

Medlem
    3 juli, 2007 vid 07:40

Jag hinner nog inte vara med på dagen men ansluter senare när ni ska bada bastu! 🙂

• lajsa

Medlem
    3 juli, 2007 vid 08:31

Det hade varit skitaskoj! Men jag vet inte om jag hinner… Ska försöka fixa det!

• skotten

Medlem
    3 juli, 2007 vid 08:40

Hi Anki, got your PM, dont worry, I wont tell anyone what it said, hehe Yeah sure I would love to be the only guy invited to the chick camp.

• christian12345

Medlem
    3 juli, 2007 vid 14:36

Fan vad tufft. Jag anmäler mig som frivillig drakpumpare/toyboy.

Christian

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing TjejSurf 21-22 Juli Landskrona

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.