Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing TjejSurf 21-22 Juli Landskrona

• laina

Medlem
    3 juli, 2007 vid 15:11

I’m in!!

Vi måste övertala Annorna S o O att komma me också. Kanske man kan locka med en dunk rödvin??! =)

• ankii

Medlem
    3 juli, 2007 vid 15:47

Kul att ni är intresserade!
    Lina, jag ska hålla dig vid dina flat 3’s. Ska försöka få någon att bygga en liiten kicker till oss. Kör du goofy eller regular?
    Anna O kanske kan komma, vet att hon är ute och långseglar. Jag vet att Anna Sparris är skadad och inte kan kita, men det blir kanske ett gästspel på kvällen?
    Stockholm, kommer ni? Kanske får gästa kitenation….

🙂

• laina

Medlem
    3 juli, 2007 vid 16:09

Hehe, låter fint det.. får se om de lyckas.. Är regular iaf.

Jepp, vore kul om Anna S kom på kvällen och att seglarna hinner fram i tid. Må det blåsa i veckan =)

Hur gick det för dig med jobbet Anki?

• ankii

Medlem
    3 juli, 2007 vid 19:37

@Laina 394338 wrote:

Hehe, låter fint det.. får se om de lyckas.. Är regular iaf.

Jepp, vore kul om Anna S kom på kvällen och att seglarna hinner fram i tid. Må det blåsa i veckan =)

Hur gick det för dig med jobbet Anki?

aj bi thäre 🙂 ringer dig i morgon

• carroe

Medlem
    4 juli, 2007 vid 13:19

skitkul, jag kommer om jag är hemma! kan säkert locka med mej yenny också =)

• ankii

Medlem
    4 juli, 2007 vid 13:39

@carroe 394528 wrote:

Carro, du MÅSTE komma… !!!

• fifi

Medlem
    4 juli, 2007 vid 21:48

Och Yenny, du ska komma…jag har redan räknat med dig!

• fifi

Medlem
    4 juli, 2007 vid 21:49

Anki, jobbar du nästa helg? Åka och hälsa på Anna?
    Sparre, är du ledig?

• annapanna

Medlem
    5 juli, 2007 vid 07:51

Hej hej,
    Jag kommer gärna på er tjejhelg. Har varit helt off från kajtandet på ett bra tag. Dags att komma ut på vattnet igen!
    Sanna, såg dig i ett reportage i tidningen Edge. Cool brud du är!!! 😉

/Anna N

• yenny

Medlem
    5 juli, 2007 vid 08:28

@carroe 394528 wrote:

@Fifi 394670 wrote:

Och Yenny, du ska komma…jag har redan räknat med dig!

jepp, ja kommer! (…ja vill ändå veta vad lockbetet hade varit?)

• lina

Medlem
    5 juli, 2007 vid 09:18

aj ajjj. kommer Yenny åxå…..
    Jag är i grekland o kitesurfar med Rasmus o Pontus from den 17 juli-13 aug så jag kan inte komma! Men jag ska dricka en kall aftersurf-öl för eder alla, hoppas ni får sol och vind!

• ylva

Medlem
    5 juli, 2007 vid 09:29

Superskoj

Ni har lyckats välja en helg som passar mig hyfsat! Jag hade planerat att vara i Landskrona på måndagen den 23:e! Ska försöka planera om så att jag kan vara med minst en dag….

Måste dock fixa nya kiteprylar tills dess… Jag som just hade en kit jag var nöjd med. 🙁

/Ylva

• sanna

Medlem
    5 juli, 2007 vid 10:06

Heej annapanna, har inte sett dig i rågelund på ett tag? vad gör du?

Det var ett kul reportage, synd att han överdrev så han höll på att skita på sig bara. Fast det kanske är så dom gör…

Hoppas vi syns snart!

• ankii

Medlem
    5 juli, 2007 vid 13:05

@Ylva 394743 wrote:

Superskoj

Ni har lyckats välja en helg som passar mig hyfsat! Jag hade planerat att vara i Landskrona på måndagen den 23:e! Ska försöka planera om så att jag kan vara med minst en dag….

Måste dock fixa nya kiteprylar tills dess… Jag som just hade en kit jag var nöjd med. 🙁

/Ylva

Kul!!! Glöm inte glasögonen 😉

• dezzi

Medlem
    5 juli, 2007 vid 18:27

Typiskt, har planerat att åka till Stockholm den helgen. Hade gärna kommit.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing TjejSurf 21-22 Juli Landskrona

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.