Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › TjejSurf 21-22 Juli Landskrona
-
@Sanna 394763 wrote:
Heej annapanna, har inte sett dig i rågelund på ett tag? vad gör du?
Det var ett kul reportage, synd att han överdrev så han höll på att skita på sig bara. Fast det kanske är så dom gör…
Hoppas vi syns snart!
Har köpt hus i Lindome så det har varit fullt upp med det. 🙂 Men snart semester så då tänkte jag få tummen ur och komma ned till Rågelund igen 🙂 Vi ses, om inte annat så i Landskrona då!
/Anna -
ankii;394969 wrote:Evelina, boka om Stockholm!! Kom kita!!
Har redan bokat biljetter och allt. Går inte att ändra.
Typiskt, verka skitkul ju! Men hör av dig nångång när du e i Lundåkra eller på nån annan plats så kommer jag upp o kitar då istället :)!
-
@Fifi 394671 wrote:
Anki, jobbar du nästa helg? Åka och hälsa på Anna?
Sparre, är du ledig?JAAA! Tjajor! Kom och hälsa på!!! Denna helgen kanske? Nästa funkar också finfint!! Har bara kommit till Råå i detta ösregn! 🙂
Helgen kommer jag nog ner på om jag får lift med någon från typ Halmstad eller Varberg! Pma mig i sånt fall.
Kul!!Kram på er alla!
-
Hej igen tjajår!
Jag behöver veta vem som kommer till helgen så jag kan planera lite.
Vad tror ni om att dra till cph till kabelparken om det inte blåser?? Jag var där och körde ni i helgen och det var schysst.
Det råder inget killförbud, vill bara samla tjejerna på ett och samma ställe!🙂
anki0709 53 26 69
ankiknutsson@gmail.com -
@ankii 397422 wrote:
Hej igen tjajår!
Jag behöver veta vem som kommer till helgen så jag kan planera lite.
Vad tror ni om att dra till cph till kabelparken om det inte blåser?? Jag var där och körde ni i helgen och det var schysst.
Det råder inget killförbud, vill bara samla tjejerna på ett och samma ställe!🙂
anki0709 53 26 69
ankiknutsson@gmail.com”Det råder inget killförbud”
Tack Anki nu kan jag sova i natt! 😉
Kram Patrik
-
Hejsan!
Tjej helg låter trevligt..
Är det något speciellt planerat och behöver man anmäla sig? -
@nniillaamm 397436 wrote:
Hejsan!
Tjej helg låter trevligt..
Är det något speciellt planerat och behöver man anmäla sig?Man behöver inte anmäla sig, bara kul att veta vem som kommer. Inget speciellt är planerat, vi ska kita! Om alla vill så drar vi till cph om det inte blåser.
🙂
-
Oki..är absolut intresserad av att komma kan dock bara på söndagen, blåser det så dyker jag upp..
Logga in för att svara.