Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tjen lette penge på en nem måde på internettet….

• Tjen lette penge på en nem måde på internettet….

Publicerad av anonym-anvandare på 21 januari, 2002 vid 14:39

Hej surfere….
    På de danske windsurfsider har der været en del der har prøvet at melde sig ind på følgende link og alle har været rimeligt hurtige til at begynde at tjene penge til surfudstyr eller hvad man nu vil købe for pengene…
    Personligt er jeg selv på 470 $ lige nu og har snart udsigt til at en check fra USA kommer ind af døren….
    Man skal runde 500 $ før checken kommer, det du gør er at tilmelde dig på følgende link:

http://www.nitroclicks.com/join.phtml?michael_goya

Når du er tilmeldt kan du starte med at tjene penge med det samme, du får 10 $ i velkomstgave og fra 0,5 til 6 $ pr. job du løser, det kan være alt fra at læse og besøge en homepage til at tilmelde sig et nyhedsbrev…
    Syntes lige i skulle have tilbudet også, det er forresten en meget cool side i har her….
    Hilsen Michael

anonym-anvandare svarade 22 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • pher

Medlem
    21 januari, 2002 vid 15:09

Hej,

Jag förstår att du är nära nu, men detta är inget ställe för att göra reklam så att du ska få in din 500 check.. du verkar ha jobbat hårt på att få denna check, (det är juh inte första gången du lägger inlägg om det) förstår att du är himla nära nu.. och att detta kanske är sista hjälpen du behöver. Michaelspeedbird eller vad du kallar dig när du inte är “anonym”.

Men personligen tycker jag detta inte är det minsta intressant.

Menar inget ont,, men ser helst inte sånt här på min favvo konf.

Mvh Pher

• dr-masse

Medlem
    21 januari, 2002 vid 16:05

Jag är snart beredd att skicka 30 USD till nitroclicks (ett fint och ärligt företag i bästa klass) i “mickehastighetspippis” namn så han kommer upp i sina surt förvärvade femhundra för att slippa eländet… 😉

Naturligtvis ser jag till att detta följs upp av en samling äkta Nigeria-brev, diverse pyramidspel och den närmast unika möjligheten att bli delägare i en Vitrysk ofattbart lovande oljekälla. Priset för det, nästan, äkta certifikatet? (med Boris Jeltsins signatur på)? 500 USD, vad annars?

Surfa På!

(och svara inte på det här inlägget, då blir det bara värre… 😉

• anonym-anvandare

Medlem
    21 januari, 2002 vid 17:09

:-O

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tjen lette penge på en nem måde på internettet….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.