Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Tjena!! Vill åka med folk i göteborgstrakten!

• Tjena!! Vill åka med folk i göteborgstrakten!

Publicerad av funck på 21 juni, 2009 vid 16:57

hey !!

Har inte kört i göteborg innan och är relativt nybörjare. Finns det ett gäng på forumet som bor runt gbg/varberg som är ute och surfar?!

Om någon vill ha sällskap och skönt häng i sommar, hör av dig.

cheers

john

litease svarade 15 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • litease

Medlem
    21 juni, 2009 vid 18:51

Tjena John! Oftast skriver folk i kitesurfing konfen när och var de sticker ut. Ibland är det någon som vill dela soppa till en spot eller inte vet hur de ska komma till surfen (ingen bil alltså). Kika in där när du vill ut eller posta ett eget inlägg. Så småningom träffar du fler och fler som är villiga att hänga med ut och åka. Jag själv brukar oftast lösa det så och det funkar. Haffa mig nästa gång det suger i surftarmen så kanske jag också är på g ut.

Lycka till!
    Niklas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Tjena!! Vill åka med folk i göteborgstrakten!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.