Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Tokholm: Gissa stranden
-
Tokholm: Gissa stranden
Publicerad av svenne på 24 april, 2011 vid 05:39mr-jibe svarade 13 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Tycker mig kanna igen det dar fran en del surfblaskor, nagonstans pa Maui va?
-
Med tanke på att det inte är löv på träden så tror jag det är i sverige. 😉
-
Den skarpögde noterar att det är 300 % bredare strand, inga trän och två nya bryggor till vänster.
-
Näsaäng, Näsby park gissar jag, med ön rakt ut från stranden?
-
Vi ses där snart. Jag ser framför mig hur den där bänken som vanligt är packad med bikinibrudar som vill kolla när vi doppar vänsterhanden i jipparna. Efter ett par repor glider jag upp, bär prylarna lite coolt på huvet, skakar vattnet ur håret och slår mig ner på bänken. Secret spot…..
-
Zurfman;653390 wrote:Näsaäng, Näsby park gissar jag, med ön rakt ut från stranden?
Sablar! du hann före!!! Hade precis exakt samma gissning! 😀
-
Mr.Jibe;653427 wrote:Sablar! du hann före!!! Hade precis exakt samma gissning! 😀
Hmm… nu vet jag inte om ni skämtar aprilo, men det är faktiskt lite likt Näsby park. Det är i alla fall hur fel som helst för det är ett omgjort Närlunda.
-
LARRY;653394 wrote:Vi ses där snart. Jag ser framför mig hur den där bänken som vanligt är packad med bikinibrudar som vill kolla när vi doppar vänsterhanden i jipparna. Efter ett par repor glider jag upp, bär prylarna lite coolt på huvet, skakar vattnet ur håret och slår mig ner på bänken. Secret spot…..
En av de bästa anledningarna med att vindsurfa 😛
-
Svenne;653456 wrote:Hmm… nu vet jag inte om ni skämtar aprilo, men det är faktiskt lite likt Näsby park. Det är i alla fall hur fel som helst för det är ett omgjort Närlunda.
Precis! 😀 har iofs inte vart där men får väl ta o bli en tur dit i sommar…
Logga in för att svara.