Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tokig hund + X3 = no good, lite hjälp gubbar?

• Tokig hund + X3 = no good, lite hjälp gubbar?

Publicerad av mav på 30 november, 2003 vid 16:43

var ute idag, helt ok men till min förvåning komm det fram en tokig lite hund o bet ett hål i ena hörnet av min X3 14kvm. gick igenom både dacron materialet o blåsan… :-(.
    killen som ägde den lilla fyrbenta tyrranen var shysst dock, gav nr o namn o bad mig skicka räkning/kvitto.

Anyway så hu rlagar man en x3 med unionstruts? har lagat arx drakar förr… men är det någon som har tips på hur man får tillbaka kondomen i kiten igen? finns det andra sätt o laga?

thanx.

Erik

zoolander svarade 21 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 november, 2003 vid 17:55

Lämna inn den, finns ett principal ansvar för hundägare, gällande hunden!

• gangsta_erik

Medlem
    30 november, 2003 vid 17:56

hahaha sinnesjuk story!

• anonym-anvandare

Medlem
    30 november, 2003 vid 18:14

farliga hudar i uppsala. Man blir lite sur på hudägaren när man läser det. Även om han var snäll..
    henke

• rambo_johnson

Medlem
    30 november, 2003 vid 18:17

skcika han en bill på en ny kite för fan

• anonym-anvandare

Medlem
    30 november, 2003 vid 21:25

Smart Hugo, jag skall nog låta dig repa min bil så jag kan skicka en räkning på en ny bil.
    /Huber

• kicki

Medlem
    1 december, 2003 vid 09:29

hi hi hi… va faaaan ”hudägare” är vi väl allihop! Stavningen är viktig i detta läge. Kan… inte…. sluta… skratta….

• patrikol

Medlem
    1 december, 2003 vid 09:53

Ja Henke är dyslektiker, jag känner han. Han bjuder gärna på ett skratt. wink.gif På tal om hundar så har vi två st Rottweilers som brukar springa ut i vattnet på Secret spot i Ljunghusen! Allt för spänningens skull kanske ett nytt trick? Dog on! Istället för board off, måste ha kameran redo! cool.gif

• kicki

Medlem
    1 december, 2003 vid 10:05

Man kanske kunde sätta sin lille käre på en gummiring och koppla fast en lina till selen och ringen…. testa det om ni får möjlighet och om ni har en villig hund.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 december, 2003 vid 11:51

jag är kass på att stava. Men är ganska trevlig för det. Men till och med jag skrattade åt mig själv. Fast hudägare är vi ju allihop. hahaha. hundar är dock farliga.

henke H

• stebe

Medlem
    1 december, 2003 vid 13:13

Vad faan är det egentligen med hundar och kites, jag kom gående med min drake på stranden och en lurvig hund stor som en björn kom och började hoppa och krafsa på den.. sån tur var kom hundägaren och slet bort den innan någon skada han ske.. fi faan smirk.gif

• rambo_johnson

Medlem
    1 december, 2003 vid 13:28

Svar till:

jag är kass på att stava. Men är ganska trevlig för det. Men till och med jag skrattade åt mig själv. Fast hudägare är vi ju allihop. hahaha. hundar är dock farliga.

henke H

[/ QUOTE ]

Arnold den knäppe doggen då, han sprang ju fan efter oss i 4km ut i vattnet i ponghusen, hundar e galan i kties tror dom gillar att det prasslar o så

• kicki

Medlem
    1 december, 2003 vid 14:18

Rambo, du har ju verkligen analyserat det där samspelet mellan hundar och kites. Just att du luskat ut att det är prasslet som de gillar och inte något annat. Har vi några animaliska frågor i framtiden så vet vi vem vi ska fråga. Djurens vän Rambo.
    Good on ya

• zoolander

Medlem
    1 december, 2003 vid 22:37

men man får väl inte glömma bort ykikis SAJKO hund!!! den skulle väl också kunna göra nått sånt.. visst!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tokig hund + X3 = no good, lite hjälp gubbar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.