Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Tomten har kommit till Speedjanne

• petter

Medlem
    16 december, 2007 vid 22:19

Jag tyckte ju kol-vivacen var det snyggaste som någonsin lämnat bic, grymt clean och penn-gubben var pricken över i:t! Gillar fortfarande enkel, ren och klassik design. Sticker visserligen inte ut men blir samtidigt aldrig så fel som en gammal kretskort bic eller gorby f2…. 🙂

• kapten-k

Medlem
    16 december, 2007 vid 23:07

Jag tycker formen ser riktigt trevlig ut, kan du inte ta en bild på rockerlinjen?
    Grafiken kvittar, jag glor inte på brädan när jag seglar, bara den e styv och lätt.

En vivace är mycket långsmalare!

• Knatte

Gäst
    17 december, 2007 vid 05:54

Blir säkert nice att segla på Janne :laugh:

• bjornen

Medlem
    17 december, 2007 vid 06:37

Det där tycker jag är lite som tex en bil med “klös” vet man om det är den faan så mycket snyggare fast designen kanske inte har vunnit några priser. Frugan tycker tex att dom flesta “pro” brädorna som är lite gråspräckliga (kol)ser för taskiga ut medans jag tycker dom ser grymma ut bara för att det är top of the line. Snygg är den i alla fall 🙂

Hur mycket får ni ge för dessa, hörde någonstans att det blir inte mycket mer än 10 tusen ?

//Björn

• tim-eriksson

Medlem
    17 december, 2007 vid 16:49
    tbsurf;434298 wrote:
    Eh.. och tyngre

Är ju täckt med ett lager ändå… Varför inte köra rå material på ovansidan och endast beläggning under? :laugh:

• jester

Medlem
    17 december, 2007 vid 17:32

Typ som Exocets nya Formula. Otroligt porrig bräda…

• swe-496

Medlem
    17 december, 2007 vid 18:38

Precis;) Beställd och kommer i Mars…

• tbsurf

Medlem
    17 december, 2007 vid 19:13

@Jester 434394 wrote:

Typ som Exocets nya Formula. Otroligt porrig bräda…

Aah.. lite sugen eller? är det därför som du säljer din stora slalom?

• jester

Medlem
    17 december, 2007 vid 21:58

Faktiskt är jag lite sugen, men jag kommer inte köpa någon ännu… Kommer komplettera med en 62:a istället. Har mer ofta användning för den än en stor slalombräda, då där är för grunt i TT för storplankan

• tbsurf

Medlem
    18 december, 2007 vid 08:50

Ahh fan vad ni är bortskämda med bra vind och vatten.. Här uppe måste man ju ha nåt större för att få nån timme på vattnet..

62an gillar jag skarpt.. superskön storlek för mej med 6,6 och 33fena

• budda

Medlem
    18 december, 2007 vid 11:31

kan bara instämma. kört 62an som enda bräda och I LOVE IT!!
    JAG HAR EN VIKT PÅ 95 KG, OCH JAG ÄR IMPONERAD ÖVER HUR TIDIGT DEN KOMMER I GÅNG…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Tomten har kommit till Speedjanne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.