Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Tomten har kommit till Speedjanne
-
Jag tyckte ju kol-vivacen var det snyggaste som någonsin lämnat bic, grymt clean och penn-gubben var pricken över i:t! Gillar fortfarande enkel, ren och klassik design. Sticker visserligen inte ut men blir samtidigt aldrig så fel som en gammal kretskort bic eller gorby f2…. 🙂
-
Jag tycker formen ser riktigt trevlig ut, kan du inte ta en bild på rockerlinjen?
Grafiken kvittar, jag glor inte på brädan när jag seglar, bara den e styv och lätt.En vivace är mycket långsmalare!
-
Knatte
Gäst17 december, 2007 vid 05:54Blir säkert nice att segla på Janne :laugh:
-
Det där tycker jag är lite som tex en bil med “klös” vet man om det är den faan så mycket snyggare fast designen kanske inte har vunnit några priser. Frugan tycker tex att dom flesta “pro” brädorna som är lite gråspräckliga (kol)ser för taskiga ut medans jag tycker dom ser grymma ut bara för att det är top of the line. Snygg är den i alla fall 🙂
Hur mycket får ni ge för dessa, hörde någonstans att det blir inte mycket mer än 10 tusen ?
//Björn
-
tbsurf;434298 wrote:Eh.. och tyngre
Är ju täckt med ett lager ändå… Varför inte köra rå material på ovansidan och endast beläggning under? :laugh:
-
Faktiskt är jag lite sugen, men jag kommer inte köpa någon ännu… Kommer komplettera med en 62:a istället. Har mer ofta användning för den än en stor slalombräda, då där är för grunt i TT för storplankan
-
Ahh fan vad ni är bortskämda med bra vind och vatten.. Här uppe måste man ju ha nåt större för att få nån timme på vattnet..
62an gillar jag skarpt.. superskön storlek för mej med 6,6 och 33fena
-
kan bara instämma. kört 62an som enda bräda och I LOVE IT!!
JAG HAR EN VIKT PÅ 95 KG, OCH JAG ÄR IMPONERAD ÖVER HUR TIDIGT DEN KOMMER I GÅNG…
Logga in för att svara.