Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tomten kom tidigt i år… å massor av Mayhem blev det. :-)

• skanepaul

Medlem
    11 januari, 2008 vid 13:34

@pjoter 435636 wrote:

eddie, du tackar väl aldrig nej till att bli påkörd bakifrån?
    Man vet aldrig när jag går över å börjar pumpa på heltid igen. lyckas dom bara tillverka en uppblåsbar kite som spöar min så byter jag säkert.

Men jag tror mayhem 7 kommer bli en grym hårdvindskite för lite svenska vågor, fast har ju inte testat den än så vi får väl se.

Jupp en 9a med på resan blir perfekt! =) och kite och reseskildring kommer i slutet av jan eller början av feb.

Har du testat Torch 3:an??

• call3

Medlem
    11 januari, 2008 vid 16:24

Snygg lampa på andra bilden!

• pjoter

Medlem
    11 januari, 2008 vid 16:50

paul, nope… tror inte de, vet inte vilken de e och kommer faktiskt inte ihåg vilka jag testat. Provade 3 naish i somras och va bara sigma-kiten som imponerade lite, nog fin till vågor men sjukt tråkig att loopa mm. såg ut som en skadeskjuten fågel när den bara snurrade runt sin axel medans den inte ens gav mig kraft nog att hålla mi planande.

Nu blåste det tyvärr dåligt alla dagar jag testade dom så kan tänka mig att dom blir bättre i lite mer vind men inget som fick mig att ens överväga att byta.

Nu har en försenad tomte hittat till skåne och mig. Ligger en orange fin mayhem i sovrummet och väntar på att luftas i helgen!

• cortex

Medlem
    11 januari, 2008 vid 20:11

@Call3 438014 wrote:

Snygg lampa på andra bilden!

He he, det är min dotter på 4.5 år som har pimpat den en smula. :laugh:

Pjoter, gött att Bussgods lyckades få fram kiten innan helgen.

/Kaj(Tech)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tomten kom tidigt i år… å massor av Mayhem blev det. :-)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.