Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › tomtenisse surf i Gislövshammar
-
tomtenisse surf i Gislövshammar
Publicerad av jonaish på 24 december, 2005 vid 13:35Japp då va jag väll först i år med tomtenisse surfet 😀
och surf utan våtis,,,,,,God Jul:D
dr-masse svarade 19 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 33 Svar -
33 Svar
-
Är det hela sekvensen som är med på bilderna??? Det kan ju kanppt räknas som surf.
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 december, 2005 vid 16:43haha du ser mera ut som en tyskjävel än en hederlig svennson på tomtesurf mission, du är underkänd sucker, ingen tomteluva, endast en ful röd dress. hahahahaha
-
TDK /// Ja vem annars va det ??
Gnutten /// Vet i fan
JOHAN_j_RAMBOO /// Tysk :S du ser ju fan ut som en Arab när du är ute 😀 och ja hitta inte tomteluvan och jad surfa UTAN VÅTIS de du 🙂
OCH /// Nu vill ja se fler bilder på andra 😀 heheheee…
-
haha det värsta är nog ändå att du postar en gång till i tråden bara för att ingen svarat på det…
-
ChrilleINsjö ///
Tryckte du på ”Double posters” bilden lr??
hahahaaa……..:D
-
jonaish wrote:TDK /// Ja vem annars va det ?? Tja.. I gbg var det iaf jag och ett par dudes ute. Dessutom MED tomteluva..:P Och om inte jag läst helt fel så va det en gäng skåningar ute med.. MEn du kanske menade i Gislöv?
-
Jaajajaja………
du snackar, du snackar massa bullskit………………
BILDBEVIS är det som räknas här du få se bilder så är allt okaj, vad jag vet så va det ingen i ”Gislöv” som surfa igår…
Men det va 2 nissar i ”Gislövshammar”… hehe:D -
jonaish wrote:Jaajajaja………
du snackar, du snackar massa bullskit………………
BILDBEVIS är det som räknas här du få se bilder så är allt okaj, vad jag vet så va det ingen i ”Gislöv” som surfa igår…
Men det va 2 nissar i ”Gislövshammar”… hehe:DMen din lille Homo pojk.. Bildbevis finns redan ifrån gbg.. Så sug min purjo! Jag va nästan villig att innse att du kanske hade rätt för en gång skull, men ack va fel det blev… -
Jöööö…. men ditt lilla fikus visa de jävla bilderna då… lr har du en purjo uppkörd i röven, ditt lilla homo:D…………………..GB(ö)G
-
jonaish wrote:Jöööö…. men ditt lilla fikus visa de jävla bilderna då… lr har du en purjo uppkörd i röven, ditt lilla homo:D…………………..GB(ö)GSuck.. Igentligen orkar jag inte med dig.. Borde vetat bättre när jag skrev i din satans jävla tråd… Alvarligt, skaffa dig ett liv, och sluta skriv på konfen din jävla fjortis!! Och om du nu vill ha bilder på surfande gbgare ifrån julafton, så finns det här serru.. MEN det borde ju du redan sett..
-
Men lilla du… fjortis är man när man är 14 år om jag har fattat det rätt, men om man är lite efter så är det ju synd om dig.. jag ska bli 17 = 14 va jag för snart 3 år sen men du säger väll fjortis till alla du ser… och de bilderna jag har sett men minna ögon innehåller inte ens en tomte va jag kan se….. 😀
men du som är så duktig kan väll ta å visa de GBG tomtarna så man får se dom någon gång……..
-
för i helvete jonaish, vet du inte ens vad en fjortis är? och snälla snälla snääääällla sluta posta på konfen tills jag listat ut vart ignonera användare funktionen är på nya steffo…
Logga in för att svara.