Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › tomtenisse surf i Gislövshammar
-
Haha! Japp du har så rätt! Alla jag ser är fjortisar! Så den här diskutionen är ju så gott som vunnen av dig, Men jag har en liiiiten liiiten fråga bara (med tanke på tomten du saknar på bilderna. ) Var är tomten på bilderna ifrån Gislöv???
-
Aha! Men så bra då! Då behöver jag ju inte fundera mer på det! 🙂
-
Herodude wrote:för i helvete jonaish, vet du inte ens vad en fjortis är? och snälla snälla snääääällla sluta posta på konfen tills jag listat ut vart ignonera användare funktionen är på nya steffo…
Haaahahahaa…….. Jag ska låta dig lida allt… men du som är så bra på det där vad fjortis är kan väll ta å spy fram det då ??…. och så synd för dig men de finns ingen ”ignonera funktion” för du kommer inte hitta den,,, 😀 ihihii
-
TDK wrote:Aha! Men så bra då! Då behöver jag ju inte fundera mer på det! 🙂
NÄ precis för det va inga bilder från ”Gislöv” så jag vet inte va han va, jag vet bara va tomten från ”Gislövshammar” va :D….. när ska du lära dig ??
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst26 december, 2005 vid 01:28..fjortis behöver la inte ha med åldern att göra Jonaish?
du har en fjortis beteende trots att du skall fylla ”stora” 17 år som du så glatt påpekar, skärp dig nu. -
JAG gör som du säger ”stor Ramboo” men du ska väll inte säga något själv om att skärpa sig ??
JOHN_j_RAMBOO
lossnar trycket efter första tvätten ox?. moahaha
SkånePaul
vad fan vill du!? stoppa upp dina segel i…inte använda m.a.o. ej tvättade!
JOHN_j_RAMBOO
ja vafan vill jag, pilla dig lite i fisringen hade vart trevligt.
ta dina inpruttade shorts å stoppa upp dem i…..hahahaha
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst26 december, 2005 vid 01:45Nej, skriv va fan du vill, länge leve konfen anarkisterna.
Men man börjar ju undra vilken nivå du är på?..om jag läser det du bifogade så skulle jag nog få för mig att SkånePaul borde skärpa sig, jag hade ju bara humor, haha.
Det går inte att lära en gammal hund att sitta Jonaish, för Rambo är hoppet redan förbi om att bli en smygbögs konfare, höhö, han har aldrig varit en sådan, å kommer aldirig att bli en sådan..kan ju säga att jag är jävligt nöjd över det oxå.
Finns alldeles för många ”följa strömen suckers” här inne..jäsp. -
jonaish wrote:NÄ precis för det va inga bilder från ”Gislöv” så jag vet inte va han va, jag vet bara va tomten från ”Gislövshammar” va :D….. när ska du lära dig ?? Hahah!! Fy fan säger jag bara!! hahah! Lär garva mig själv till sömns i natt!! God natt på dig din sydsvenska jävla fjortisbög!! Hoppas ni får lika mycket vind som det väntas här uppe i morgon!! Hangloose!! Gosd natt på dig med JJ förästen!
-
Aaa fan…
är det många bögar i GBG efter som du snackar så mycket om dem?? aa det är ju bara TDK och J_J_Ne*er….. 🙂
jag har alldrig varit bög och kommer alldrig att bli det punkt slut ……………men ni snackar om vilken nivå jag ligger på man börjar ju fan undra själv om ni inte ligger under mig å suger purjo..:D -
jonaish wrote:Aaa fan…
är det många bögar i GBG efter som du snackar så mycket om dem??
jag har alldrig varit bög och kommer alldrig att bli det punkt slut ……………men ni snackar om vilken nivå jag ligger på man börjar ju fan undra själv om ni inte ligger under mig å suger purjo..:D
Japp, det finns gott om bögar i gbg! Men vadå?! Tror du att jag menade något negativt om homosexuella när jag skrev till dig?? det va liksom inte meningen. Jag respekterar alla som tycker att det är mer upphetsande att suga på en purjo istället för att lapa något helt annat. Men tog du illa vid dig, så ber jag om ursäkt..
Jagtog bara för givet att du gillade killar.. Det va dumt av mig.. Men glöm allt detta nu, så kan jag lägga mig med gott samvete.. God natt på dig!! -
Nää nää jag tog inte illa vid mig för jag är ingen bög… men DU snackar ju så mycket om dem så man börjar undra om du själv är bög ?!?!?!? 😀
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst26 december, 2005 vid 02:11TDK e bög ja, han kom ut ur garderoben för ett år sedan, det är något du oxå kommer göra så småning om när du mognat med åren.
Å jonaish för helvette, passa dig för att kalla mig neger om det nu var det du ville associera till? jag kommer leta upp din bostad å få dig att ångra att du nånsin skrev det..är detta uppfattat Jonaish?
-
Som jag sa, jag respekterar alla för vilken sexualitet han eller hon står för. Du behöver inte skämmas och skylla ifrån dig på andra, det är sådant som barn håller på med. Här är beter vi oss inte på det viset. Men det är ju inget att diskutera nu. Nu ska jag faktiskt sova på riktigt. Det borde du också göra, så kanske du orkar surfa i morgon!
Logga in för att svara.