Senaste nytt › Forums › Övriga › Andra brädsporter › Tony Alva och kiteboarding på nya höjder
-
Tony Alva och kiteboarding på nya höjder
niklas82 svarade 19 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 27 Svar
-
Ja för fan coolt med direkt bilder ifrån ett sådant ställe! SItter här i snöblasket och får första tjing på bilder ifrån Extreme hotell eller vad det nu heter grymt!
-
Svar till:
Hoppas dom duger, har aldrig fottat skate förr..
hajj
[/ QUOTE ]
Han ser litta svitt ut
-
Mat! Filmen väckte en del gamla minnen!(Med risk för att inte bli trodd igen)
samma år som filmen utspelas, var Steves mamma i usa och köpte skejtbrädor med hem ( räfflade i hårdplast) som vi åkte med i parkerna i Hbg, sen något år senare öppnades ett “rollerskate disco” i hbg och rollerskates blev oxå en grej, då byggdes även Hbg:s första ramp ( 77-78 ung.) i “hålan” på dalhem! det var tider det!
P.s namn på skejtare och sånt visste man inte såg inga filmer fanns inga tidningar, rampen byggdes efter “modell” i Sthml ! d.s -
Jag gillar “den andre” Tonny ser ut som han inte haft rent mjöl i påsen.
-
Härligt Mat måste kollas på det var ju då en annan körde skateboard.
Har till och med kvar gamla svenska skateboard tidningar och ett medlemskort i Sveriges skateboardåkares förening!Erocanasummercamp! Eller Newsporthouse i sthlm. det var tider det!
Träffade Alwa himself för många år sedan han körde en uppvisning på Caroli Citys garage i Malmö! Men det är det väl inte så många som kommer ihåg det nu. Eller?
-
Jag tror nrmare bestämt att de är den där tony montana.
“-Say hello to my little friend” -
tror jag oxå.. han har bara fått en sne tripp o ramla in i rampen..
Logga in för att svara.