Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torkels idag ?
-
Torkels idag ?
Publicerad av marty på 21 juni, 2006 vid 12:24Någon som drar till Torkels idag ? Prognosen på DMI ser lite sådär ut… Foreca däremot men dom är väl kända för att vara optimister…
danneman svarade 18 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
marty wrote:Någon som drar till Torkels idag ? Prognosen på DMI ser lite sådär ut… Foreca däremot men dom är väl kända för att vara optimister…
DMI säger “åk till varberg!!”
-
Oregistrerad
Gäst21 juni, 2006 vid 12:37Hur fungerar Torkelstorp på sydväst egentligen? Hur mycket väst får det vara i vinden för att det ska fungera? Har bara seglat där på sydost än så länge.
/Markus -
Oregistrerad wrote:Hur fungerar Torkelstorp på sydväst egentligen? Hur mycket väst får det vara i vinden för att det ska fungera? Har bara seglat där på sydost än så länge.
/Markusfunkar kalas på sydväst…
-
adde wrote:marty wrote:Någon som drar till Torkels idag ? Prognosen på DMI ser lite sådär ut… Foreca däremot men dom är väl kända för att vara optimister…
DMI säger “åk till varberg!!”
Imorgon känns det som ett säkrare kort, till Varberg alltså…
Torkels funkar på SV inga problem. Om inte jag missminner mig funkar det mesta utom N-NV i Torkels
-
Swe227 wrote:nån som tror på askim?
Jag tror på Askim!
Hinner inte ta mig längre söderut idag, och det blir Varberg hela dan imorgon./jeppo
-
Torkels funkade fin fint..
Fick mig till slut En timmes planing i solnedgång.Med 4.7..Jag fick även lägga till Upwind 360 i stropparna på listan!!
Å adde! Varberg ligger inte i kungsbacka HEHE!
Logga in för att svara.