Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torkelstorp i morgon måndag

• Torkelstorp i morgon måndag

Publicerad av markram på 1 maj, 2005 vid 14:23

Funderar på att dra till Torkelstorp några timmar imorgaon.
    Prognosen ser ju rätt ok ut och nu lär väl inte plattvattnet fstöras för mycket av sjögräs och annat skit=Bra GPS–surfing??

markram svarade 19 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • the_novice

Medlem
    1 maj, 2005 vid 18:45

Jag tror nog jag avstår den här gången, har just vässat fenorna igen efter fredagens bravader…

Det ser fint ut inför kommande långhelg med regn och västliga vindar! cool.gif

• martink

Medlem
    1 maj, 2005 vid 18:58

Vilken tid är du där?
    Lite sugen är man ju… har aldrig testat Torkelstorp, så det kan ju vara bra å få lite på plats tips vart man inte ska köra m.m.

• markram

Medlem
    1 maj, 2005 vid 19:07

Speedsvaen övertygade mig om att köra F-bäck imorgon.
    Skall försöka vara ute vid däcket kl 930 så kanske det blir drag i 4 timmar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torkelstorp i morgon måndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.