Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torkelstorp lördag?

• marty

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 11:27

Funderar på det ( Torkels alltså ) om jag kan få barnvakt. Kanske Gottskär annars…

• anonym-anvandare

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 11:56

Är göttskär hamn kanske det bättre alternativet vid SO eller?

• lars_k

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 12:14

I olofsbo blir det sideshore vid SO. Dit ska jag om det blir bra tryck.

• marty

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 12:38

Hmmm, kollar man på sjökortet så är Gottskär det bättre alternativet. Frågan är hur bra det stämmer överrens med verkligheten…
    “Fördelen” med Torkels är ju att det är cirka 1,5m djupt medans det i Gottskär blir djupt direkt. Men i Gottskär kan man käka Körv när man kört färdigt laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 12:52

olofsbo vid Falkenberg? =sideshore?

• basse

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 12:56

Hur är det med sjögräset i Torkelstorp??

Vart kör man i Olofsbo då Kongo??

• lars_k

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 13:07

Tjena Basse. Man går i vid sista o:et. sjysst sandstrand men en fet sten mitt i som jag pangade på i full fräs sist jag var där tongue.gif

• basse

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 13:19

OK.. har hört talas om den. smile.gif
    Får se hur det blir men troligtvis blir det något närmre för vi skall hjälpa lite polers att flytta.

Skicka gärna ett meddelande på surfnet hur det är… måste få igång den där tjänsten här på frmsidan också!!

• callekuling

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 13:39

Vill man slippa stenen, kan man gå i några hundra meter längre ner. Precis efter den gamla restuarangen. Finns även toalett här, vet ej iof om den är öppen så här sent på säsongen.

/Calle grin.gif

• marty

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 13:44

Inga problem med sjögräs i Torkels längre.

• tdk

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 14:54

Svar till:

Hur är det med sjögräset i Torkelstorp??

Vart kör man i Olofsbo då Kongo??

[/ QUOTE ] För typ tre veckorsen gick det bra i torkel.. Visst fanns det gräs, men köde med 26cm freestylefena, och det funkade ok.

• the_novice

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 19:16

Det verkar finnas ett par stenar med på kartan, drar nog dit också om det blir vind. Det ser inte så där himla bra ut på DMI men vad tusan det har ju gått flera dagar sedan jag surfade sist…

• the_novice

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 19:17

hade ju tänkt lägga med en bild också

• the_novice

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 19:22

Va fa…

• lars_k

Medlem
    1 oktober, 2004 vid 19:46

Förresten har jag hört talas om att det bildas en fet våg på ett rev utanför piren vid Glommen Fiskfabrik. Kommer ej ihåg vilken vindriktning. Tror det var väst. Nån som surfat där kanske???

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torkelstorp lördag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.