Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Torkelstorp till helgen!
-
Torkelstorp till helgen!
Publicerad av anonym-anvandare på 6 oktober, 2005 vid 08:15Sol, värme och antagligen vind om man tror på Windguru!
Torkel borde funka hela helgen ser det ut som.
/SESdanneman svarade 19 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
Hur är det med sjögräset i Torkel? Funkar det att köra med vanlig fena eller krävs det sjögräsfena?
-
Funkade fint i lördags iaf. Visst fanns det sjögräs på sina ställen, men inget farligt
-
de kommer rokka stört hårt. stylepimpz and co kommer infinna sig me tältet i högsta hugg. hörde rykten från ian om en vodka-helikopterslags-tävling, men frågan är, va gör vi åt den omtalade bommen?
-
Det finns en ny bom i Askim (går att köra runt), kanske har jungeltelegrafen rört ihop det…
-
eller så var det någon som inte ville att det skulle bli för trångt förra lördan när det blåste…
-
Sistnämnda känns troligare… En annan är ju av uppfattningen att det är kul om man är fler än 1
-
Frågan är väll bara om det kommer vara vind nog för surf i helgen?
-
Klart det blir vind ses i torkels i mån dudes.
Antingen blir det freestyle eller så får jag ta fram gamla slalom spettet.
Surfat blir det i allafall…
-
Jag undrar oxå…sitter mitt på Onsalahalvön och det är inte upphetsande mycket vind direkt. Någon som har bättre koll? Enligt Foreca så ska vinden minska under dagen. Trädgårdsarbete eller surf?
-
SMHI:s prognos ser ju riktgt bra ut även dmi:s. Det blåste 10 meter ute på nidingen klockan nio så det är väll bara att hoppas att vinden även når land.
-
ääää, tycker det ser hyggligt ut! Sluta va så negativa nu Onsala mätarn på väg uppåt, har precis kokat en termos kaffi, morgonsnusen är tagen å solen lyser. Nu drar jag ner till Torkels å kollar läget!
Vi ses!
-
Hoppas ni får lite gott surf. Vissa får ju knega istället då va…
Logga in för att svara.