Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tornet idag…..

• hatman

Medlem
    22 januari, 2007 vid 18:56

@jonaish 361036 wrote:

Har samma problem som dig! cykelslangar e de bara klöd med när man kör med handskar, men de funkar rätt bra.

Lågprofil bindningar kanske ?!

Ehh… jonaish… Ere bara jag eller är det inte jivvligt fult tyskt med sånna bindningar o handskar…. Hoppas du är ironisk… är rädd att så icke e fallet… o JA! Style is everything!

/Hattish

• psychonauten

Medlem
    22 januari, 2007 vid 19:06

@SkånePaul 361018 wrote:

Ärligt så är jag mest trött på stroppar, min höga vrist har aldrig funkat bra i någon stropp jag haft genom åren. Funderar på bindningar nu, andra förslag??

1st. cykelslang och 1 paket straps.
    funkar förträffligt bra 🙂

mät ut en lagom bit slang, vik den dubbelt eller trippelt i ändarna, kör igenom strapsen genom nåt av hålen som du inte skruva stroppen i och dra åt som fan!

• jonaish

Medlem
    22 januari, 2007 vid 19:09

@HatMan 361434 wrote:

Ehh… jonaish… Ere bara jag eller är det inte jivvligt fult tyskt med sånna bindningar o handskar…. Hoppas du är ironisk… är rädd att så icke e fallet… o JA! Style is everything!

/Hattish

Jag kör med tumhandskar! Fett soft (på sommaren är det ”vanliga”)….De bindningar som är på första bilden ser ju bara för gooa ut, klart man ska ha dom..Kanske några LF oxå för att de ska bli fett med tysk style

Ska ha en tysklnads flagga målat under min brädan oxå!

Precis ”style is everything” därför ska man se ut som en tysk!

😉

• curry

Medlem
    22 januari, 2007 vid 20:00

superlim fungerar jättebra! eller om du vill ha lite mer loose fit så fungerar karlsons klister.

• gogga

Medlem
    22 januari, 2007 vid 22:05

Jag satte fast mina våtskor med häftpistol direkt på brädan.. Fungerar skit bra och dessutom varmt och mysigt

• gh0st

Medlem
    23 januari, 2007 vid 09:24

Jag satte ett par Hushpuppies tofflor på. Hur mjukt o varmt som helst på vintern.

• ollefax

Medlem
    23 januari, 2007 vid 10:24

@SkånePaul 361018 wrote:

Ärligt så är jag mest trött på stroppar, min höga vrist har aldrig funkat bra i någon stropp jag haft genom åren. Funderar på bindningar nu, andra förslag??

Menar du höga fotvalv? (eller ovansidan på fotvalvet…) I så fall har jag samma problem, men på sommaren när man kan köra utan skor kör jag med DaKines Pad och strop där det är en ordentlig kant att knipa tårna om. Fungerar bättre än någon annan pad/strop för mig. Andra som har provat min bräda är inte riktigt lika lyriska, men jag har som sagt ganska höga fotvalv tror jag.

• nic

Medlem
    23 januari, 2007 vid 20:00

@SkånePaul 361018 wrote:

Drar väl upp en favorit ur tipshögen i repris: Cyckelslang.

nic

• tobas

Medlem
    23 januari, 2007 vid 20:33

Riktigt goa bilder! Keep it up!

Men vet att da Islands costs is da shit!!

/ TOBAS

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tornet idag…..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.