Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › ;) TORÖ 15 november…ojojoj
-
Det går att knäcka Gulftech Needle 100 också.
I en stooor tvättmaskin på Kanaha vintern 04 for grejerna med masttoppen före, troligtvis ner i botten, varvid masten gick av.
Samma dag knäcktes en till på Hookipa, dock ej av mig.Trots detta skulle jag aldrig tveka att köpa Gulftech Neadle 100 igen. Brorsan och jag har varsin uppsättning 400, 430 och 450 Gulftech Neadle 100 vilka har misshandlats hårt sedan sommaren 03, inte minst på Torö.
Det är bara en jättevåg på Maui som lyckats knäcka någon av dem, och då fick jag en ny på garantin inom en vecka (mycket bra service från Jesper_B)./feg
-
Svar till:
En liten tröst i mastbrytandet är att Hotsailsmauis nya maststrumpa (som kom på 2005orna) verkar tåla vad som helst, både vass kolfiber på insidan och skarpa stenar på utsidan.
/Jesper B
[/ QUOTE ]
Självklart går det att bryta master men det har väl inte gått sååå himla många HotRod’s ännu. Det var mest det.
Jag kan bara hålla med om Hot’s maststrumpa. Fick inte en repa i den när jag skruvade av min 370 i början av oktober. Det enda som gick var 2 sömmar. Riktigt bra. -
Mitt nya skrivbordsunderlägg – tack!
Skrivbord På!
(hav är OK på jobbet, undviker vindsurfinginslag dock…)
-
Knatte
Gäst16 november, 2005 vid 20:36Ladda upp bilden på galleriet i stället och hänvisa till länken via bildfunktionen
Då lär du kunna få en fetare bild! -
bilden blir inte större än så här,
http://www.surfzone.se/pp/showphoto.php?photo=2087&size=big&sort=1&cat=502 -
Livet på Torö är inte helt och hållet i hotsailsmauis tecken. Här är hårdladdande Poppo i en extremfin version av det på tidigt 80-tal urhippa hoppet “Rocket air” (jag själv nedanför i dalen). /Jesper B
-
Kan du inte klippa ihop en liten film då Jesper så vi som inte var där får se vad vi missade?
-
Sällsynt bra dagar, dom kan man räkna på en hand/ år.
Men när dom kommer är dom fina./
Calle N
-
Såg ett par grymt fina vågridningar av Poppo och
alltid härligt sällskap med Caprice Kalle och Petter.Aloooha!
-
Grymma bilder, var en härlig förmiddag, riktigt roligt!!!
Torö har bjudit på en lång och strålande höst.
Logga in för att svara.