Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › torö
-
Publicerad av marden på 26 oktober, 2008 vid 14:09
tog i vanlig ordning lite småbilder av dagens enkla tävling
som benke vann lätt över medelmåttorna
benke 33,7 bild1
appel 31,7 bild2
petter 31,4 bakfull
mården 31,1 barafulmarden svarade 16 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Ja vad fan säger man, bara instämmer motvilligt i Mårdens klassificering ”medelmåtta” det är ju alltid nån (Benke) som spöar en rejält hur man än gör nu förtiden. Ja ja är man ute och kör så har man ju chansen att bättra sina pb:n! Räknade kallt med att köra 35 i dag,då jag vaknade tidigt av att huset på Torö ruskade lite skönt i vinden. Men vinden lade sig och jag börjar förlika mig med att målet 35 knop inte nås i år heller, snyft! Men skam den som ger sig, givande att segla i lag med snabba filurer, hann knappt hälsa på Benke förrän han sågade mitt nedhal, hehe ökade på 3 cm direkt och fan vad snabb jag blev (not)!!!
-
BUDDA;511848 wrote:vad platt det ser ut på bilderna!!!
Det kan nog bli helt ok farter där en dag när det tutar i, Idag blåste det inte mer än 5-9 m/s och det var mest lite planing fram och tillbaka.. Tror vinden ska vara mer åt väst för att det ska gå att köra där det är platt på bilderna..
-
Konstigt att du Mården målar upp en bild av att vi haft en tävling idag.. Ska nog kunna gå ut och segla bakis för att inte säga fortfarande full utan att vara med i en tävling som man inte vet om..:wink: Gillar skarpt att tävla men vill gärna veta om det innan, så ska jag inte gå och slörigga i 2 tim när vinden var som bäst..
-
tror kanske att du inte hadde kommit ur bilen då?
lr så va du full o inte minns:)
lr så tjötra jag mest me appel om att idag va det displayvärde som jälde
sen dök du o benke upp o fick också va me i resultaten
men spelar väl ingen roll vi tävlar väl jämt -
Mården;511875 wrote:tror kanske att du inte hadde kommit ur bilen då?
lr så va du full o inte minns:)
lr så tjötra jag mest me appel om att idag va det displayvärde som jälde
sen dök du o benke upp o fick också va me i resultaten
men spelar väl ingen roll vi tävlar väl jämtBra kört
Teamkompisen, (den ryska fyllehödhopparen) kom ju sist i höjdhoppet, 3a är ju bra. -
Kanske kan bli revansch imorgon, (om alla har nyktrat till).
-
beror inte på rusdrycker
men jag tror nog inte det blir mycke mer tryck än sist så länge det är ljust.
så jag bidar min tid till bättre proggar hoppas det blir någon fler chans i år bara
Logga in för att svara.