Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö – all we can do is pray…

  • Torö – all we can do is pray…

    Publicerad av jesper-b på 11 september, 2011 vid 18:13

    Jag är visserligen rätt ateistisk men också hyfsat principlös, så nu ber jag som en tok. Har tisdag och onsdag em ledigt.

    Bed till allt ni tror på, allt ni inte tror på, det är mer än dags, kom igen nu då alla vädergudar!!!

    /JB

    goran-r svarade 13 år sedan 22 Medlemmar · 36 Svar
  • 36 Svar
  • koa

    Medlem
    11 september, 2011 vid 18:16

    Ohhh….!

  • oldschool

    Medlem
    11 september, 2011 vid 18:24

    man håller tummarna å lobbar stenhårt för ledighet 🙂

  • ola-h

    Medlem
    11 september, 2011 vid 18:47

    Ouuuch. Sitter fett hårt i ett möte tisdag-onsdag. Iofs i södra Stockholmsområdet…

  • dr-masse

    Medlem
    12 september, 2011 vid 07:01

    Onsdagen ser glimrande ut.

    För min del så får det bli sen eftermiddag/kväll tisdag, vilket efter lämpliga mängder bön kanske kan bli hyggligt det med!

  • goose

    Medlem
    12 september, 2011 vid 07:37

    Massa måste möten, fotgrafering på dagis, frugan bortrest på TÄ, ingen barnvakt…… FAAAAAAN!! Missar både tis och onsdag! Så blir det förmodligen härlig 3.7 körning, och mitt 3.7 är fortfarande oanvänt, livet är ibland förjäv….

  • maca

    Medlem
    12 september, 2011 vid 08:40

    Nästan lite skönt att se fler som har “måsten” 😉

    Sitter själv tokfast i Malmömöte hela tisd med splitterny chef. Gäller att göra ett gott första intryck så man kan “baila” fritt sen. Onsdag blir det åka av!

    Hmmm, det ska blåsa rätt friskt tisdag, flyget kanske blir inställt… 🙂

  • fjant

    Medlem
    12 september, 2011 vid 10:53

    Men shit! Inget bokat på onsdag, måste bara kolla med chefen!

    Ser ju ut att kunna bli riktigt trevligt!

    /Fjant

  • jesper-b

    Medlem
    12 september, 2011 vid 11:22

    Tja som windguru pro uppdaterat nu, är det ju onsdag mitt på dagen och kanske en bit in på eftermiddagen som blir episkt. Men risken är att det lägger sig efter lunch och då är det ju onsdag förmiddag som blir bäst (och jag inte kan vara på plats). Men oavsett så ser ju tisdagen ut att bli ordentligt blåsig och vågig, dock med sämre vinkel. My take: hela tisdag och hela onsdag eller vilka delar därav som helst är värda att åka ner. /JB

  • pipe69

    Medlem
    12 september, 2011 vid 13:28

    Be ett bön också för att parkeringsvakten får soppatorsk eller annat förhinder :smirk:

    Ses i brytet 😀

    //Ingo

  • maca

    Medlem
    12 september, 2011 vid 13:57

    dax att skaffa handikapptillstånd! Kan man låna ett sånt månne?!?

  • tall-jonny

    Medlem
    12 september, 2011 vid 17:14

    300 bagis kostar att ge pengar till samfälligheten och parkeringsbolaget…är det lätt värt 😀

  • mats_o

    Medlem
    12 september, 2011 vid 17:14
    Ola H.;669400 wrote:
    Ouuuch. Sitter fett hårt i ett möte tisdag-onsdag. Iofs i södra Stockholmsområdet…

    Du kan va lugn Ola, dina möten i Torötrakten kommer bli inställda så av en händelse är du där och när det händer, trust me!

  • ola-h

    Medlem
    12 september, 2011 vid 20:12
    Mats_O;669558 wrote:
    Du kan va lugn Ola, dina möten i Torötrakten kommer bli inställda så av en händelse är du där och när det händer, trust me!

    Som jag brukar säga. Planen är att inte segla den här gången. Men planer kan ju spricka. Onsdag runt lunch ser lite väl mumsig ut. Får nog packa bilen för säkerhets skull.

  • semisinker

    Medlem
    12 september, 2011 vid 20:51
    Tall Jonny;669557 wrote:
    300 bagis kostar att ge pengar till samfälligheten och parkeringsbolaget…är det lätt värt 😀

    Det kommer att rocka pung imorgon!

  • henryk

    Medlem
    13 september, 2011 vid 08:58

    Torö va finfint i soluppgången imorse mellan 6:30-8:00 då vi va två fegisar som seglade 4,5 o 4,7 i kärringviken… Ingen ute på stenstranden…

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö – all we can do is pray…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.